اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 17 ارديبهشت 1394 / کد مطلب: 9806 / نظرات: 0

عضو کمیسیون صنایع:


دولت تدبیر و امید به بخش تولید توجه خوبی داشته است


دولت تدبیر و امید به بخش تولید توجه خوبی داشته است سبزوار پیام- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت:دولت تدبیر و امید و مجلس شورای اسلامی به بخش تولید و اشتغالزایی توجه خوبی داشته اند.

به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، رمضانعلی سبحانی فر چهارشنبه شب در نشست بررسی مشکلات صنعتگران، کارآفرینان و تولیدگران سبزوار کلید توسعه کشور را در رشد صنعت و حمایت از تولیدات داخلی ذکر و بیان کرد: دولت یازدهم برای رفع موانع تولید کشور لایحه ای را به مجلس آورد که با طرح مجلس ادغام و به تصویب مجلس رسید.

وی افزود: این لایحه 65 ماده ای به زودی توسط دولت اجرایی می شود و بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان مرتفع خواهد شد.

نماینده مردم شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات دولت برای مهار تورم نیز اظهارداشت: پدیده تورم توسط دولت مهار شد و بازار سرمایه، صنعت و تولید در کشور رونق گرفته است.

وی عدم ثبات در بازار اقتصاد، افزایش قیمت مواد اولیه و ارز و افزایش نرخ حاملهای انرژی را از چالشهای بزرگ بخش صنعت کشور در گذشته ذکر و بیان کرد: این موانع سبب شده بود سرمایه گذاران سرمایه خود را از بخش صنعت و تولید خارج کنند و مردم سرمایه های خود را به سمت موسسات مالی اعتباری ببرند که این پدیده آفت بزرگی برای جامعه بود.

سبحانی فر گفت: دولت تدبیر و امید با کاهش سود بانکی و جلوگیری از سودهای کلان در راستای حمایت و تشویق از تولیدگران و صنعتگران گامهایی خوبی برداشته است.

وی همچنین با اشاره به حمایتهای دولت از بخش صنعت در سبزوار افزود: اخیرا از کارخانه های و شرکتهای تولیدی در این منطقه از نظر ارائه تسهیلات حمایتهای خوبی صورت گرفته است.

فرماندار ویژه سبزوار هم در این مراسم گفت: دولت یازدهم حمایتهای خوبی از سرمایه گذاری، تقویت بخش خصوصی، کارآفرینان و تولیدکنندگان دارد.

احمد برادران افزود: برای رفع موانع تولید و رفع مشکلات صنعتگران و تولیدگران شهرستان سبزوار چندین نشست مشترک با حضور مسوولان ذیربط برگزار شده است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.