اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 20 ارديبهشت 1394 / کد مطلب: 9821 / نظرات: 0


سبحانی‌فر: توسعه اقتصادی بدون لغو تحریم‌ها هم امکان‌پذیر است


سبزوار پیام ـ عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اگر تحریم‌های دشمن برداشته نشود باز هم ما می‌توانیم به توسعه اقتصادی و پیشرفت در این حوزه دست یابیم.

به گزارش " سبزوار پیام" رمضانعلی سبحانی‌فر با بیان اینکه جامعه‌ای توسعه یافته و پیشرفته است که در حوزه اقتصادی توانمند باشد، اظهار داشت: امروز برای رسیدن به استقلال اقتصادی باید به تقویت بخش‌های صنعت و تولید توجه بیشتری داشت.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های اقتصادی بدون حضور افراد کارآمد و متعهد اتفاق نمی‌افتد، تصریح کرد: کشور دارای بهترین ظرفیت‌ها در حوزه‌های تولید، فناوری، انرژی، صنعت و معدن است که متاسفانه این ظرفیت‌ها مورد غفلت واقع شده است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به بهانه‌های واهی و بی‌اساس توسط کشورهای غربی مورد تحریم واقع شده است، گفت: اگر هم تحریم‌های دشمن برداشته نشود باز هم ما می‌توانیم به توسعه اقتصادی و پیشرفت در این حوزه دست یابیم.

وی با تاکید بر اینکه یکی از راه‌های توسعه کشور و رونق بخشیدن به بخش صنعت حمایت از سرمایه‌گذاران است، گفت: دستگاه‌های اجرایی باید از سرمایه‌گذاران حمایت کنند و برای آنان بسته‌های تشویقی خوبی را در نظر بگیرند که در لایحه رفع موانع تولید به این بخش توجه جدی شده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه در سال‌های گذشته رشد منفی اقتصادی سبب وارد شدن ضربه‌های سنگینی به پیکره اقتصاد شد، عنوان کرد: تحریم‌های دشمن از یک سو و برخی بی‌تدبیری‌های دولت گذشته از سوی دیگر سبب شده بود تا صنعتگران و سرمایه‌گذاران در تنگناهای شدیدی قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه در دو سال اخیر شاهد رشد مثبت اقتصادی بوده‌ایم، ادامه داد: متاسفانه در چند سال اخیر میزان بیکاری در کشور همزمان با تعطیل شدن واحدهای صنعتی در کشور بالا رفته است.

سبحانی‌فر با تاکید بر اینکه کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال در کشور از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت و مجلس است، اضافه کرد: امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های دولت و همراهی مجلس در امسال شاهد ایجاد یک تحول بزرگ در حوزه کارآفرینی، اشتغال و توسعه صنعتی در سطح کشور باشیم.
منبع: فارس




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.