اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 20 ارديبهشت 1394 / کد مطلب: 9822 / نظرات: 0


مراسم نكوداشت فرهنگيان داورزن برگزار گرديد


مراسم نكوداشت فرهنگيان شهرستان داورزن در سالن اجتماعات دانشگاه حكيم سبزواري برگزار گرديد.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان داورزن اين مراسم  با حضور بخشدار باشتن، روساي اسبق آموزش و پرورش داورزن، فرهنگيان شهرستان و خانواده هاي  آنان برگزار گرديد.

 در اين مراسم برنامه هایي از جمله كنسرت موسيقي سرود دانش آموزي و نمايش سنتي به اجرا در آمد و استقبال گسترده همكاران را در بر داشت.
ابراهيم رامشيني رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان داورزن ضمن عرض تبريك اين ايام خجسته از كليه همكاران اداره آموزش و پرورش كه در طول سال تحصيلي در بحث آموزش و پرورش و شاداب سازي مدارس همكاري فعالي داشته اند تقدير و تشكر نمود.
وي در ادامه افزود:خداوند متعال را شاكرم كه بعد از يك دهه، مجدداً آموزش و پرورش و در راس آن معلم در كانون توجه قرار گرفته است .
رئيس آموزش و پرورش داورزن با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در چند روز اخير كه فرمودند(( معلم كانوني ترين و تاثير گذار ترين نقش را در شكل دهي شخصيت فكري و روحي دانش آموزان و نسل آينده كشور دارد به گونه اي كه حتي پدر و مادر و محيط زندگي چنين تاثير گذاري بر دانش آموز ندارند و نیز فرمودند با توجه به جايگاه آموزش و پرورش و معلمان در آينده كشور هر گونه هزينه در اين بخش در واقع سرمايه گذاري است.))تصریح کردند:اميدواریم كه مسئولان به خوبي اين پيام رهبري را درك كنند و براي رسيدن به جامعه انساني برتر و والاتر به آموزش و پرورش و در راس آن معلم توجه ويژه داشته باشند.
رامشيني ادامه داد:مسئولين كشور بايد بدانند كه معلمين نجيب ترين و فكور ترين قشر جامعه هستند و اگر امروز، خواسته هاي انباشته شده شان را خواستار هستند باز هم نگراني و ترسش به خاطر بچه هاي شماست كه نكند مقداري از افكار و انرژي آنها بجز درس و مدرسه در شغل ديگري هزينه شود .
درادامه مراسم از روساي اسبق اداره آموزش و پرورش داورزن، معلمين نمونه، پيشكسوتان، همكاران داراي تاليف و يا مقاله، مدرسان ضمن خدمت، همكاران داراي برنامه عملياتي برتر و همچنين تعدادي از همكاران آقاي شركت كننده در همايش كوهنوردي که به قيد قرعه انتخاب گرديدند و نيز كليه همكاران خانم و نوجوانان كه در اين همايش شركت نمودند با اهداء جوايز تجليل به عمل آمد .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.