اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 22 ارديبهشت 1394 / کد مطلب: 9830 / نظرات: 0

نایب رییس مجلس:


آزادگان در سختی اسارت درخشیدند


آزادگان در سختی اسارت درخشیدند  نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: آزادگان سرفراز در سختی اسارت درخشیدند و اسارت را به عرصه نمایش استقامت، ایستادگی و پایمردی ملت ایران تبدیل کردند.
 
حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن ابوترابی فرد دوشنبه شب در جمع آزادگان سبزواری افزود: آزادگان افرادی صبور، مهربان و الماسهای درخشان دفاع مقدس هستند که دوران اسارت برای آنان مدرسه ای بزرگ بود.

وی ادامه داد: آزادگان این مدرسه را تشکیل دادند و خود نیز موسس، دانش آموز، دانشجو، معلم و استاد آن بودند لذا این عزیزان از یکدیگر خوب درس فرا گرفتند و به اعتقاد، تقوا و استقامت خود افزودند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی خطاب به آزادگان گفت: شما در این مدرسه درس تقوا، آگاهی، بصیرت و استقامت و پایداری را فرا گرفتید.

وی افزود: بخاطر تقوای الهی 'دفاع مقدس' به اقتدار، عزت و نماد اسلامی و نیز بخاطر ایمان و دینمداری 'اسارت' به یک مدرسه بزرگ تبدیل شد.

ابوترابی فرد گفت: هرچه از تاریخ اسارت آزادگان می گذرد بر دینداری آنان افزوده تر می شود و در دوران اسارت هر ماهی که از اسارت می گذشت آزادگان عزیز احساس می کردند اردوگاه آنان نورانی تر شده است.

وی افزود: در اردوگاههای اسرا همبستگی، همدلی و صبر و استقامت آزادگان روز به روز ارتقا می یافت زیرا دغدغه برادران خود را داشتند تا آنها را حفظ کنند، به همدیگر کمک می کردند و هر چه در اسارت آموخته بودند به دیگران نیز می آموختند.

امام جمعه، فرماندار، نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان محلی نیز در این مراسم حضور داشتند.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی به منظور شرکت در کنگره شاهدان قلم و یادواره 183 شهید فرهنگی و دانش آموز سبزوار به این شهر سفر کرد.

شهرستان سبزوار حدود 260 آزاده تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.