اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 2 خرداد 1394 / کد مطلب: 9861 / نظرات: 0

فرمانده سپاه سبزوار:


مقاومت ایران الگویی برای تمام جنبش های اسلامی است


مقاومت ایران الگویی برای تمام جنبش های اسلامی است فرمانده سپاه سبزوار با اشاره به الگوی مقاومت ایران در فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و یمن گفت: امروز این جنبش ها و گروه های مردمی خواب را از چشمان دشمنان اسلام ربوده و آنها را همیشه در حال ترس و وحشت قرار داده اند.
 به گزارش بصیر سبزوار، سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم در جمع نمازگزاران سبزواری اظهار داشت: فتح خرمشهر در تاریخ ملت ایران یک نقطه عطف است که باعث برکات زیادی برای انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه یکی از آثار مهم فتح خرمشهر بازگرداندن روحیه خودباوری و خوداتکایی به رزمندگان بوده است، افزود: دشمن بعثی با تمام توان آمده بود تا با تصرف خرمشهر جنگ را به نماد پیروزی خود تبدیل کند که با مقاومت جانانه مردم و رزمندگان این آرزوی صدام هیچ گاه به واقعیت تبدیل نشد.

فرمانده سپاه سبزوار تصریح کرد: دومین اثر فتح خرمشهر ظهور واژه ای بنام مقاومت بود که امروزه الگویی برای تمام حرکت ها و جنبش ها در دنیا شده و تمام دشمنان ایران و اسلام را مستاصل کرده است.

مظلوم با اشاره به پایداری و مقاومت مردم در فتح خرمشهر تصریح کرد: مقاومت ایران الگویی برای تمام جنبش های اسلامی است.

وی با بیان اینکه بعد از فتح خرمشهر مسری جنگ نیز تغییر کرد، بیان داشت: دشمن بعثی با حمایت استکبار جهانی آمده بود تا انقلاب نوپای مردم ایران را برانداز و یا تحریف کند.

این مسئول با تاکید بر اینکه با روحیه خود باوری و خوداتکایی ملت ایران، تاکنون دشمن یک گام هم نتوانسته به جلو بیاید، تصریح کرد: با مقاومت ملت ایران و جهان اسلام زنده و احیا شده است.

وی با اشاره به الگوی مقاومت ایران در فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و یمن گفت: امروز این جنبش ها و گروه های مردمی خواب را از چشمان دشمنان اسلام ربوده و آنها را همیشه در حال ترس و وحشت قرار داده اند.

فرمانده سپاه سبزوار با اشاره به اقدامات آمریکا در عراق و…عنوان کرد: آنها آمده بودند تا الگویی مانند الگوی ایران را در کشورهای همسایه ما پیاده کنند ولی با عنایت خداوند هم با شکست مواجه شده و هم این کشورها را دو دستی تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده اند.

مظلوم با اشاره به حضور نیروهای داعش در منطقه ادامه داد: روزی همه از حضور آنها در منطقه وحشت داشتند ولی با توکل به خدای بزرگ و با الگو برداری از مقاومت مردم ایران، امروز برنده اصلی جنبش ها و حرکت های مقاوم مردمی هستند.

وی با اشاره به وضعیت کنونی کشور یمن افزود: آنچه که امروز در یمن در حال وقوع است نمونه بارز پیروزی یک گروه مقاوم مردمی است و به زودی زود خواهیم دید که یک نیروی متدین مسلح مقاوم مانند حزب الله لبنان بنام انصار الله یمن تثبیت خواهد شد و عامل وحشت آل سعود می گردد.

این مسئول در انتها با بیان اینکه نقطه شروع تمام این موفقیت ها فتح خرمشهر بوده است، افزود: به امید خدا با ادامه مقاومت، پیروزی های جبهه اسلام ادامه خواهد داشت تا زمینه برای ظهور صاحب اصلی انقلاب اسلامی فراهم گردد.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.