اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 3 خرداد 1394 / کد مطلب: 9864 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


امر به معروف و نهی از منکر بهترین راهکار ارتقای وضعیت فرهنگی جامعه است


امر به معروف و نهی از منکر بهترین راهکار ارتقای وضعیت فرهنگی جامعه است سبزوار پیام - امام جمعه سبزوار گفت: امر به معروف و نهی از منکر بهترین برنامه و راهکار برای اصلاح و ارتقای وضعیت فرهنگی جامعه است.

به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: امر به معروف و نهی از منکر یکی از واجبات و فروع دین ما است که با وجود اهمیت زیاد در جامعه کم رنگ شده است.

وی با بیان اینکه قرآن کریم وجوب امر به معروف و نهی از منکر را به روشنی بیان می کند اظهار کرد: این فریضه الهی باید در جامعه احیا شود.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان در زمینه های مختلف گفت: اسلام با پایه ها و مبانی استکبار یعنی ظلم، تجاوز و اشغالگری مبارزه می کند و به همین علت زورگویان جهان از گرایش ملت ها به اسلام وحشت دارند و با هر وسیله ای سعی می کنند ملت و به ویژه جوانان را نسبت به ارزشهای اسلامی بیگانه کنند.

امام جمعه سبزوار همچنین با گرامیداشت روز پاسدار افزود: پاسداران نقش مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته اند.

وی به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر نیز گفت: با فتح خرمشهر و کسب این پیروزی بزرگ، قدرت ایران اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد.

وی همچنین به فداکاری و ایثارگری شهدا، جانبازان و آزادگان اشاره کرد و افزود: برگزاری یادواره های شهدا مقدمه ای است برای اینکه فداکاری و ایثارگری آنان را از یاد نبریم.

وی با تاکید بر پاسداشت ارزشهای اسلامی و اقامه نماز جمعه اظهار کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی و از مواردی که خار چشم دشمن است اقامه نماز جمعه در کشور می باشد.

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: نماز جمعه وحدت آفرین و عزت آفرین است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.