اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 5 خرداد 1394 / کد مطلب: 9879 / نظرات: 0


برپایی مراسم تکریم بازنشستگی دو عضو هیات علمی و یک کارمند در دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار


 



   طی مراسمی با حضور هیأت‌رئیسه، جمعی از اعضاء هیأت‌علمی و كاركنان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار، از دو عضو هیأت‌علمی و یك كارمند این دانشگاه كه به درجه‌ی بازنشستگی نائل شده بودند تجلیل شد.

   رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در این مراسم ضمن تبریك به اساتید و كاركنانی كه به مرتبه‌ی بازنشستگی نائل می‌شوند به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان همدلی و همزبانی اشاره كرد و گفت: اگر آن اتحاد و یكپارچكی لازم بین مسئولان، اساتید و كاركنان دانشگاه باشد، این مجموعه می‌تواند بیش از پیش در جهت اعتلای اهداف عالیه‌ی دانشگاه قدم بردارد.

   دكتر محمدرضا سعیدی، تكریم ارباب رجوع، جلوگیری از اسراف و تبذیر، وجدان و انضباط كاری، تعهد و توانمندی شغلی، اخلاص در عمل، نوع‌دوستی و بشردوستی، ادب، ایثار، تقوا، بردباری، صبر و تواضع را از جمله معیارهای یك استاد و یك كارمند موفق عنوان كرد و گفت: اعضاء هیأت‌علمی و كارمند محترمی كه امروز به درجه‌ی بازنشستگی نائل شدند جزو همكاران بااخلاق و توانمندی هستند كه سال‌های سال در جهت رشد و گسترش علم و معرفت كوشیدند و بنده از این عزیزان بابت همكاری‌شان صمیمانه قدردانی می‌كنم.

   در پایان این مراسم از دو عضو هیأت‌علمی و كارمند بازنشسته‌ی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار با اهداء كلام‌الله مجید، لوح سپاس و هدایا قدردانی شد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.