اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 6 خرداد 1394 / کد مطلب: 9881 / نظرات: 0


از خانواده‌ی دانش‌آموخته‌ی شهید دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار تجلیل شد


طی مراسمی با عنوان یادواره‌ی شهدای سبزواری عملیات الی بیت‌المقدس، از خانواده‌ی جانباز شهید حسینعلی رستمی؛ دانش‌آموخته‌ی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار تجلیل شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حاشیه‌ی این مراسم با برشمردن مقام و مرتبت شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی گفت: شهید حسینعلی رستمی؛ دانش‌آموخته‌ی مقطع كارشناسی‌ارشد واحد سبزوار، از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بود كه پس از تحمل سال‌ها درد و رنج، چندی پیش به درجه‌ی رفیع شهادت نائل شد.

   دكتر محمدرضا سعیدی با اشاره به تقدیم لوح سپاس مشاور ریاست و مدیر كل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی به خانواده‌ی معزز این شهید والامقام گفت: در فرازهایی از این لوح سپاس آمده است: خیل دلدادگان سالار شهیدان، جملگی شیدای شهادت بودند و برخی از این دلدادگان به قافله‌ی شهادت، راهی دیار معشوق شدند و برخی در ركاب امام صبر در كوچه‌های پُر فراز و نشیب روزگار به جانبازی در میان زمینیان، رسالت ایثارگری یافتند. بدینوسیله صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و علو درجات آن جانباز شهید معزز را از درگاه ایزد منان خواستاریم.

   نخستین یادواره‌ی شهید ابراهیم هادی و شهدای فتح خرمشهر سبزوار با حضور مقامات نظامی و خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران در حسینیه‌ی باقرالعلوم این شهرستان برگزار شد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.