اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 6 خرداد 1394 / کد مطلب: 9883 / نظرات: 0

معاون فرماندار داورزن:


احداث مراکز رفاهی و خدماتی در جاده سبزوار - کاهک ضروری است


احداث مراکز رفاهی و خدماتی در جاده سبزوار - کاهک ضروری است سبزوارپیام - معاون فرماندار داورزن بر احداث مراکز رفاهی و خدماتی بین راهی در جاده سبزوار - کاهک داورزن برای استراحت رانندگان و کاهش سوانح جاده ای تاکید کرد.

به گزارش" سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، علیرضا عبداللهی گفت: یکی از دلایل واژگونی خودروها در جاده شاهرود به سبزوار خواب آلودگی رانندگان و نبود مراکز تفریحی و رفاهی بین راهی در این مسیر می باشد.

وی افزود: در حاشیه جاده کاهک داورزن تا سبزوار با 75 کیلومتر مسافت هیچ مرکز و مجتمع خدماتی و رفاهی برای استراحت مسافران و رانندگان وجود ندارد.

وی اظهار کرد: رباط تاریخی مهر شهرستان داورزن که در کنار جاده تهران - مشهد قرار دارد قابلیت تغییر کاربری و تبدیل به یک مجتمع رفاهی و خدماتی بین راهی برای ارائه خدمات به مسافران و زائران را دارد.

عبداللهی گفت: یکی از خواسته های مردم و اعضای شوراهای اسلامی داورزن احیا و تغییر کاربری کاروانسرای مهر و تبدیل آن به یک مجتمع خدماتی برای مسافران است.

وی با اشاره به کمبود مراکز رفاهی و خدماتی در جاده سبزوار - شاهرود افزود: مرمت و تبدیل این کاروانسرای تاریخی به اینگونه مراکز بسیار ضروری است.

وی گفت: در این راستا مجتمع بین راهی پارس نیز در حوالی روستای صدخرو و در حاشیه جاده سبزوار - شاهرود احداث می شود.

رییس جمعیت هلال احمر سبزوار هم به خبرنگار ایرنا گفت: بیشتر واژگونی خودروها در مسیر سبزوار - شاهرود به خاطر خستگی و خواب آلودگی راننده ها به دلیل کمبود مراکز اقامتی و رفاهی بین راهی در این مسیر می باشد.

رضا شهرآبادی افزود: ایجاد مراکز تفریحی، رفاهی و خدماتی بین راهی می تواند در کاهش تصادفات و حوادث رانندگی موثر باشد.

داورزن به عنوان یکی از مبادی ورودی استان خراسان رضوی در حدود 310 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.