اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 9 خرداد 1394 / کد مطلب: 9899 / نظرات: 0


موفقیت كارمند دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در دو مسابقه‌ی عكاسی كشور


مجموعه عكسی از هادی دهقان‌پور؛ از كاركنان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار، مقام سوم سومین سوگواره‌ی ملی عكس «هیأت» را از آن خود كرد.
   در این سوگواره، مجموعه‌ی عكسی از هادی دهقان‌پور با عنوان «هیأت قنادهای سبزوار» موفق شد در بخش اصلی، مقام سوم این رقابت ملی را از آن خود كند.
   سومین سوگواره‌ی ملی عكس هیأت در دو بخش اصلی (اطلاع‌رسانی از هیات) و بخش جنبی (آیین‌های عزاداری و عكس‌های قدیمی، فضاسازی و طراحی دكور هیأت) با حضور جمعی از مسئولان، هنرمندان و خانواده‌های معزز شهدا به میزبانی شهر قم برگزار شد.
   این كارمند دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار همچنین موفق شد در بخش حرفه‌ای سومین جشنواره‌ی سراسری عكس «قاب‌های بهشتی» با عكس «مادر دو شهید» نیز مورد تقدیر هیأت داوران قرار گیرد.
   سومین جشنواره‌ی سراسری عكس «قاب‌های بهشتی» با مشاركت اداره‌ی امور ایثارگران شهرداری تهران با موضوع گرامیداشت یاد شهدا و تلاش در ثبت، گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دو سطح حرفه‌ای و شهروندی همراه بود.
   مراسم اختتامیه‌ی سومین جشنواره‌ی سراسری عكس «قاب‌های بهشتی» با حضور معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی نهاد ریاست ‌جمهوری، مدیرعامل خبرگزاری مهر، رئيس فراكسیون قرآن‌وعترت مجلس شورای اسلامی، نماینده‌ی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، شهردار منطقه‌ی 7، جمعی از مدیران هنری شهرداری‌های مناطق و سایر علاقمندان در فرهنگسرای اندیشه‌ی تهران برگزار شد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.