اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 14 خرداد 1394 / کد مطلب: 9911 / نظرات: 0


فرماندار جوین : اندیشه های امام خمینی (ره) باید برای نسل جوان تبیین و بازگو شود


فرماندار جوین : اندیشه های امام خمینی ره باید برای نسل جوان تبیین و بازگو شود  فرماندار جوین بر الگو گرفتن از زندگی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت : اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) باید برای نسل جوان تبیین و بازگو شود.
 
ابراهیم جدی کار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : مسوولان باید از زندگی حضرت امام خمینی (ره) درس بیاموزند .

وی با اشاره به آثار ، اندیشه ها و وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی (ره) ادامه داد : هر چند درباره ترویج فرهنگ اندیشه های امام راحل کارهای خوبی انجام شده ولی هنوز هم به حد انتظار مطلوب نرسیده ایم و نیازمند کار بیشتر در این حوزه هستیم .

وی اظهار داشت : با توجه به علاقمندی به آثار و اندیشه های امام راحل در خارج از مرزهای ایران اسلامی بایستی در بخش فرهنگی هر چه بیشتر به این اندیشه ها بپردازیم .

وی افزود : مدارس و محیط های آموزشی بویژه دانشگاه ها هم باید رویکرد ترویج اندیشه ها و آثار امام راحل (ره) را در برنامه خود داشته باشند .

وی همچنین با اشاره به وقایع 15 خرداد نیز گفت : این مناسبت های تاریخی بهترین فرصت برای بیان و یادآوری وقایع منجر به پیروزی انقلاب اسلامی و نقش بی بدیل امام راحل (ره) در این پیروزی ها است .

فرماندار جوین همچنین گفت : 240 نفر از مردم این شهرستان برای شرکت در مراسم سالروز عروج ملکوتی امام راحل به مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اعزام می شوند .

وی افزود: این کاروان زیارتی شامل بسیجیان ، دانشجویان ،کارمندان و اقشار مختلف مردم بود که توسط شش دستگاه اتوبوس عازم تهران می شوند .

فرماندار جوین برگزاری برنامه های فرهنگی، مذهبی، برپایی ایستگاه های صلواتی ، راه اندازی هیات های عزاداری و ... را هم از جمله برنامه های این شهرستان در ایام ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی عنوان کرد.

'نقاب' مرکز شهرستان 54 هزار نفری جوین در 310 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.