اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 16 خرداد 1394 / کد مطلب: 9919 / نظرات: 0


امام جمعه موقت سبزوار: ترویج اندیشه های امام راحل رسالت همگانی است


سبزوار پیام - امام جمعه موقت سبزوار ترویج اندیشه های امام راحل را رسالتی همگانی عنوان کرد و گفت: جوانان و نو جوانان امروزی باید بیشتر با سیره و افکار امام خمینی (ره) آشنا شوند.

به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام علی اصغر جعفری نسب در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: اندیشه های امام راحل برگرفته از اندیشه های اسلامی و ناب محمدی (ص) است که باید بیش از پیش در بین همه مردم بویژه نسل جوان ترویج شود.

وی پیروزی و مقاومت مردم ایران در طول هشت سال دفاع مقدس را حاصل ایمان راسخ مردم ایران به معمار کبیر انقلاب دانست و گفت: با گذشت 26 سال از رحلت امام خمینی (ره)اعتقاد و ایمان ملت ایران نسبت به اندیشه های امام راحل مستحکم تر شده است.

حجت الاسلام جعفری نسب افزود: امام راحل توانست با اراده محکم خود، توکل به ذات احدیت و به پشتوانه مردم متدین ایران اسلامی انقلابی را به ثمر برساند که امروزه به الگویی برای تمام دنیا تبدیل شده است.

وی همچنین با تشریح وقایع 15 خرداد سال 1342 گفت: قیام 15 خرداد نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت قهرمان ایران است.

وی با اشاره به فدارکاری ها و ایثارگری هایی که انقلاب اسلامی را به ثمر رساند افزود: امروز ایران کشوری نمونه از نظر امنیت است که این امر به برکت خون مطهر شهدا است.

امام جمعه موقت سبزوار همچنین با گرامیداشت سالروز میلاد حضرت امام زمان (عج) به دوران غیبت آن حضرت اشاره کرد و گفت: باید هر چه بیشتر در این زمینه و ویژگی های غیبت و ظهور آگاهی رسانی شود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.