اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 19 خرداد 1394 / کد مطلب: 9937 / نظرات: 0


دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار میزبان دانش آموختگان خود بود


  شانزدهمین جشن فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار با حضور رئيس واحد سبزوار، مدیران گروه‌های آموزشی، جمعی از اساتید، دانش‌آموختگان این دانشگاه و خانواده‌های آنان برگزار شد.

   رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در ابتدای این جشن، ضمن تبریك به دانش‌آموختگان و خانواده‌های آنان، به آموزه‌های دینی و اسلامی در زمینه‌ی علم‌آموزشی اشاره كرد و گفت: بیایید از فارغ‌التحصیلی نه به‌عنوان فراغت كامل از تحصیل بلكه به‌عنوان دانش‌آموختگی و آغازی دوباره و حركتی نو در راستای فراگیری علم و دانش و معرفت یاد كنیم.

   دكتر محمدرضا سعیدی با بیان اینكه واحد سبزوار قدیمی‌ترین و نخستین دانشگاه تأسیس‌شده در شهرستان سبزوار است گفت: اكنون این دانشگاه با دارابودن بیش از 100 رشته‌ی تحصیلی در تمامی مقاطع دكتری، كارشناسی‌ارشد، كارشناسی و كاردانی در سطح منطقه مطرح است.

   وی مجموعه‌ی بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی را متعلق به دولت و ملت دانست و ابراز امیدواری كرد با تلاش و پیگری در زمینه‌ی گسترش رشته‌های تحصیلات تكمیلی، دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار، در آینده‌ای نزدیك تبدیل به یك واحد جامع شود.

   سخنرانی معاون دانشجویی دانشگاه، پخش نماهنگ فعالیت‌ها و افتخارات دانشگاه، اجرای موسیقی سنّتی و كلاسیك، میان‌پرده‌ی طنز، قرائت سوگندنامه، برش كیك فارغ‌التحصیلی و اهداء گُل و لوح یادبود به دانش‌آموختگان گروه‌های علوم‌انسانی (حقوق، حسابداری، علوم تربیتی)، فنی‌ومهندسی (برق، الكترونیك، فنّاوری‌اطلاعات، مهندسی‌پزشكی)، علوم‌كشاوری (مهندسی صنایع‌غذایی و بیوتكنولوژی) و علوم پزشكی (پرستاری و مجموعه‌ رشته‌های بهداشت) دانشگاه، از جمله برنامه‌های شانزدهمین جشن فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار بود.


 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.