اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 24 خرداد 1394 / کد مطلب: 9976 / نظرات: 0


امام جمعه ششتمد: فضای برخی دانشگاهها تغییر کرده ولی رضایت بخش نیست


سبزوار پیام ـ امام جمعه ششتمد گفت: متدین ما از فضای برخی  دانشگاه ها نگران هستند و متأسفانه باید گفت چهره اسلام در دانشگاه دیده نمی شود.
حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم افزود: فضای دانشگاه تغییر کرده ولی رضایت بخش نیست و بی حجابی و ولنگباری زیبنده فضای دانشگاه اسلامی نیست.
وی ادامه داد: دانشگاه باید پیشگام در مقابله با تهاجم فرهنگی باشد ، البته در جهت تغییر فضای دانشگاه در این چندسال کارهای زیادی صورت گرفته اما نگرانی وجود دارد.
خطیب جمعه ششتمد ادامه داد: فضای فرهنگی جامعه به سمتی رفته است که مقام معظم رهبری دغدغه خود را در جمع خبرگان رهبری بیان کردند.
امام جمعه ششتمد اظهار داشت: شورای انقلاب فرهنگی باید جوابگوی دغدغه مقام معظم رهبری باشد.
حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: دعوتنامه خداوند برای ماه مبارک رمضان صادر شده است.
وی افزود: رمضان سرآمد همه ماههاست و نرول کتاب آسمانی ماه مسلمان در این ماه پرخیر و برکت صورت پذیرفته است.
خطیب جمعه ششتمد گفت: ماه مبارک رمضان ماه رهایی از جهنم است و در این ماه عظیم گشایش درهای بهشت صورت می پذیرد.
حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم به سخنان مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال حضرت امام «ره» اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری تأکید دارند که اگر می خواهیم انقلاب را به پیش ببریم باید مکتب فکری امام را بشناسیم.
امام جمعه ششتمد افزود: در وصیت نامه امام و بیانات ایشان می توانیم نقشه راه را پیدا کنیم و نباید از این نقشه راه دور شویم.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.