اخبار سبزوار پيام : مذهبی





اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 26 خرداد 1394 / کد مطلب: 9978 / نظرات: 0

یک مسئول:


200 مبلغ در ماه رمضان به سبزوار، خوشاب و داورزن اعزام می شوند


200 مبلغ در ماه رمضان به سبزوار خوشاب و داورزن اعزام می شوند سبزوارپیام - رییس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار گفت: حدود 200 مبلغ به مناسبت ماه مبارک رمضان به شهرها و روستاهای شهرستان های سبزوار، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی اعزام می شوند.

به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام علی محمودی با بیان اینکه 30 نفر از این روحانیون از طرح هجرت می باشند افزود: برای استقرار روحانیون دایمی نیز درخواست 10 روحانی کرده ایم.

وی اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان صددرصد روستاها، هیات های مذهبی و موسساتی که در این شهرستان ها متقاضی اعزام روحانی هستند زیرپوشش طرح اعزام مبلغ قرار می گیرند.

وی برگزاری جلسات سخنرانی با محوریت سوره محمد (ص) با موضوع ایمان عزت آفرین و مسائل روز جامعه، برگزاری جلسات تفسیر قرآن، پرداختن به موضوع عفاف و حجاب، سبک زندگی اسلامی و طرح مباحثی با موضوعات اخلاقی را از برنامه های روحانیون اعزامی برشمرد.

وی افزود: مبلغان برای نشست های قرآنی، اقامه نماز جماعات، ارتقای سطح کیفی برنامه های فرهنگی ماه رمضان و پاسخگویی به مسایل و سووالات شرعی به این مناطق اعزام می شوند.

حجت الاسلام محمودی همچنین به برنامه های ستاد غنی سازی اوقات فراغت در شهر و روستاهای این شهرستانها اشاره کرد و گفت: مبلغان با برگزاری دوره های آموزش حفظ و ترتیل قرآن کریم، برگزاری جلسات مذهبی و فرهنگی و کلاس های عقاید برای جوانان شهر ها و روستاها فعالیت خواهند کرد.

وی همچنین از اجرای طرح بصائر در شهرستان سبزوار خبر داد و افزود: این طرح در مساجد، اماکن مذهبی و بوستان ها برگزار شده و با ارائه مشاوره به شبهات و سووالات شرعی مردم پاسخ داده می شود.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد زمینه حضور جوانان در مساجد و مناسبت های مذهبی اظهار کرد: با توجه به استقبال مردم از برنامه های ماه مبارک رمضان، این ایام فرصت بسیار مناسب و خوبی برای ترویج تعالیم الهی و آگاه سازی مردم نسبت به ناهنجاری های اجتماعی است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.