اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 15 آبان 1390 / کد مطلب: 998 / نظرات: 0

در مراسم معرفی تیم کشتی ثامن عنوان شد


برای ارتقاء کشتی سبزوار کلاس آموزشی تشکیل دهید


برای ارتقاء کشتی سبزوار کلاس آموزشی تشکیل دهید   رئیس هیات مدیره موسسه مالی  و اعتباری ثامن الحجج(ع) گفت: کادر فنی تیم کشتی ثامن الحجج  برای بالابردن کیفیت کشتی سبزوار در همه مقاطع سنی کلاس های آموزشی تشکیل دهند و به فکر تامین مخارج مالی آن نیز نباشند.

 ابوالفضل میرعلی در مراسم معرفی تیم کشتی این باشگاه با اشاره به اینکه افتخار بنده نوکری همه مردم است، اظهار داشت: از هیچ کس ابایی ندارم و بارها نیز گفته ام با انتخاب ورزش به عنوان فعالیت جدید شغلی تصمیم دارم جلو تهاجم فرهنگی را بگیرم چرا که معتقدم اگر بیش از این ها به ورزش اهمیت داده می شد اکنون وضعیت فرهنگی جامعه اینگونه نبود.
وی ادامه داد: پا به پای همه ورزشکاران سبزوار پیش خواهیم رفت و برای توسعه ورزش همیشه در کنارشان خواهم بود.
میرعلی بر ایجاد کلاس های آموزشی برای توسعه کشتی سبزوار تاکید کرد و از محسن کاوه و پژمان درستکار خواست در حضور مردم حضار قول همکاری دهند که این چنین هم شد.
در ادامه این برنامه مدیر ورزشی باشگاه ثامن الحجج (ع) سبزوار با اشاره به اینکه مسابقات کشتی از روز دوشنبه شانزدهم آبان ماه در سبزوار آغاز می شود، اظهار داشت: نخستین بازی تیم ثامن مقابل تیم نیروی زمینی ارتش در سالن سربداران ساعت 17:30 می باشد.
قاسم شعبانپور با بیان اینکه دکتر میرعلی نقش مهمی در حضور تیم کشتی ثامن الحجج(ع) در مسابقات لیگ برتر کشتی داشته است، افزود: کشتی گیران بزرگ و خوشنامی پا به سبزوار گذاشته اند که قطعا تیم را جزو بهترین های کشور خواهند کرد.
سرمربی تیم کشتی ثامن الحجج(ع) سبزوار هم با اشاره به اینکه به ما تاکید شده که جوانان سبزواری را به رشته های مختلف ورزشی خصوصا کشتی ترغیب کنیم، گفت: بنده قول می دهم طبق برنامه ریزی ها در خدمت تیم و علاقمندان به ورزش در این خطه باشم.
محسن کاوه ابراز امیدواری کرد با تلاش همه مسئولان ورزشی، جوانان سبزوار در بالاترین سطوح قرار بگیرند.
پژمان درستکار مربی تیم کشتی ثامن الحجج(ع) سبزوار نیز در این مراسم با بیان اینکه هر آنچه در توان داریم را در طبق اخلاص خواهیم گذاشت، گفت: امیدوارم تمام این وعده هایی که در این مراسم داده شده به منحصه ظهور بنشیند چرا که اعضاء و کادر فنی می خواهند برای یک عمردر  کشتی کار کنند.
فردین معصومی کاپیتان تیم کشتی ثامن الحجج(ع) نیز با اشاره به استقبال پر شور علاقمندان رشته کشتی افزود: بنده 10 سال است که در لیگ برتر کشتی می گیرم تا کنون چنین استقبالی از بنده و یا دیگر کشتی گیران ندیده بودم این استقبال گرم باعث ایجاد استرس شده است امیدوارم بتوانیم  تجربیات 11 ساله خود در تیم ملی را در اختیار جوانان سبزواری قرار دهم و شرمنده مردم سبزوار نشوم.سبزوارآنلاین





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.