حرف مردم در سبزوار پيام


حرف مردم / تاریخ: 20 مرداد 1390 / کد مطلب: 268 / نظرات: 1

حرف مردم:


پاسخ "جلال تعصبي "به مشكلات مطرح شده شهروندان



عين پاسخ مهندس " جلال تعصبي "نايب رئيس شوراي شهر در باره برخي از مشكلات مطرح شده در ستون حرف مردم  تقديم خوانندگان مي شود.  
با سلام و خوش آمد گویی وزین شما به فضای مجازی و آرزوی توفیق و نیز تشکر از درج ستونی با عنوان حرف مردم که میتواند گامی باشد در راه مشارکت مردم در حل مشکلاتشان ، تمام حرفهای مردم را مطالعه نمودم و خواهشمند است پاسخ های زیر را به نحو مقتضی به آگاهی مخاطبان محترم برسانید .
- خیابان سیادتی و شهدا دو خیابان موازی هستند منظور از تقاطع این دو خیابان کجاست تا بررسی و در صورت تایید در دستور کار شورای ترافیک قرار گیرد .
- در مورد عدم آبیاری بموقع درختان حق با مخاطب عزیز است ولیکن با پی گیری های جدی شورا حدودا یک هفته ای است که با گرفتن تانکر و پیمانکار ،
آبیاری طبق برنامه تنظیمی انجام میشود و شورا هم نظارت میکند با عین حال اگر منطقه خاصی مورد نظر است بفرمایند تا اقدام شود .
- نصب چراغ چشمک زن در چهار راه فرودگاه را در دستور کار شورای ترافیک خواهیم گذاشت . از تذکر مخاطب عزیز تشکر میشود .
- رسیدگی به وضعیت خیابان چهل متری دوم سال 89 هم در بودجه شهرداری پیش بینی شده بود ولی شهرداری متاسفانه اقدامی نکرد ولی امسال مجددا در بودجه آورده شده و حتما برای اجرایی شدن آن پی گیر هستیم مخصوصا سنگ فرش آن .
با تشکر مجدد
جلال تعصبی - شورای شهر
سبزوار پيام : با سلام،  از توجه و پيگيري  حضرتعالي براي حل مشكلات شهروندان عزيز تقدير مي گردد. ضمنا منظور از تقاطع شهدا و سيادتي خياباني است كه از چهار راه فرودگاه به خيابان شهدا وصل مي شود.(تقاطع سيادتي و شهدا)




نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


بانو
سلام. باتشکر فراوان از سایت خوبتان و همچنین تشکر از اقای تعصبی.
فکر نمیکردم هیچ کدام از مسئولان به سایت شما سر بزنند.باز هم ممنون.
برای اولین بار در سبزوار با همکاری سازمان پارکها و زیبا سازی شهر و دانشگاه علمی کاربردی ، به مدت یک ماه در هوای گرم نقاشی دیواری توسط عده ای از دانشجویان گرافیک در پارک ارمغان (کمربندی)انجام شد. و قرار بود که چند طرح دیگر در میدان نقابشک و بلوار بوتان گاز نیز اجرا شود که دیگر به فراموشی سپرده شد.

دریغ از یک خسته نباشید و تشکر مقام مسئول از این دانشجویان.
لطفا به هنرمندان اهمیت بدهید. اینم عکساش.

http://www.sabzevarnews.ir/fa/pages/?cid=752