حرف مردم در سبزوار پيام


حرف مردم / تاریخ: 31 مرداد 1390 / کد مطلب: 337 / نظرات: 1

حرف مردم:


شهرداری سبزوار برای جمع آوری خاکروبه هاي خيابان سميه پاسخگو باشد



گرد و خاک ناشی از وجود خاکروبه ها در شهر سبزوار آنقدر زیاد است که این شهر در چشم برخي مسافران و حتی مجاورانی که با توجه به وضعیت شغلی خود اعم از دانشجو و یا شغلهای دیگر چند صباحی در شهر سبزوار زندگی می کنند به عنوان یک شهر پر گرد و خاک معرفی شده است .
تلاشهای شهرداری در ایجاد فضاهای سبز و احیا درختان نیز اثری نداشته و ورودی شهر سبزوار و بوته های خشک درختان در وسط بلوار از پلیس راه تا میدان سربداران گواه این مدعاست .
البته راه حلهای خیلی ساده می تواند در این راه کمک کار شهرداری سبزوار باشد .
جمع آوری خاکروبه ها از سطح شهر می تواند یکی از بهترین راهکارها برای جلوگیری از گرد و خاک باشد ولی در این راه شهرداری سبزوار کم لطفی کرده و توجه چندانی به این مهم ندارد .
اهالی این محله (خيابان سميه )از سال  84  مکاتبات فراوانی با شهردای داشته و درخواست بازگشایی و جدول کشی ورودی این خیابان را داشته اند.
وجود این خاکروبه ها علاوه بر ایجاد مزاحمت برای رفت و آمد وسایل نقلیه و ایجاد گرد و خاک در محیط اطراف و همچنین زباله دانی برای جمع شدن خاکروبه ها و آشغالها و  شده است باعث ایجاد محلی مناسب برای رشد حیوانات موذی شده است وجود سوسک و موش و ... در این خاکروبه ها دلیل  موجهی است که اهالی این خیابان از شهرداری سبزوار برای بازگشایی وخاک برداری از ورودی این خیابان دارند.
جمع شدن آبهای سطحی و بوجودآمدن گندابهایی در ورودی این خیابان چهره نامناسبی به آن داده است
متاسفانه مکاتبات ودرخواستهای مکرر مردم این خیابان  نیز تا كنون  نتيجه اي نداشته است . 
اهالی این خیابان که از بی توجهی و کم کاری شهرداری سبزوار به ستوه آمده اند دست به دامان مطبوعات شده تا بلکه مشکل انان از این طریق و توسط شهردار جدید سبزوار حل و فصل شود.يك شهروند ساكن خيابان سميه




نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


جلال تعصبی - شورای شهر سبزوار
درد دل این شهروند عزیز را خواندم و باتفاق مسئولین همین امربازدیدی از خیابان سمیه خواهیم داشت و برای حل مشکل تا جائیکه قابل رفع باشد اقدام خواهد شد . متشکرم