حرف مردم در سبزوار پيام


حرف مردم / تاریخ: 3 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5798 / نظرات: 0

حرف مردم:


درد دل یک باز نشسته فرهنگی در مورد بیمه طلایی


با عرض سلام: من یک بازنشسته فرهنگی هستم و به عرض می رسانم ، بیمه طلایی که فقط در هنگام مردن (یعنی بستری شدن در بیمارستان های درجه دو یا سه) و غزل خداحافظی را خواندن مورد استفاده قرار می گیرد به درد ما نمی خورد. این بیمه سرکاری و خاله گول زنی به کار امثال من نمی آید زیرا که یک دندان سالم در دهان نداریم و با فشار خون بالا و قند خون مرگبار دست و پنجه نرم می کنیم . این نوع بیمه به اصطلاح طلایی ، نمی تواند مریضی های نهفته یمان را چاره کند، زیرا به هر پزشکی که مراجعه می کنیم باید تمام حقوق روزانه خود را در دو دستی به خانم منشی ایشان تقدیم کنیم و سپس هزینه آزمایشگاه ، داروخانه و فیزیوتراپی هم را باید بدهیم و دیگر هیچ. خواهش می کنیم بیمه طلایی ما بازنشستگان فرهنگی را هم مانند شاغلین واقعا طلایی کنید تا درد های ما هم لااقل تا وقت مردن کمی تسکین یابد و در این شبهای باقی مانده از عمر کوتاهمان چند ساعتی خواب چشمانمان را نوازش دهد.
با تشکر از شما فرتوت رو به موت : بازنشسته ای که روزی برای فرزندان این مرز و بوم از جانش مایه گذاشت و اکنون یک جای سالم در بدن ندارد.
یک بازنشسته

سبزوارپیام :شما عزیز ما هستید و در جامعه از جایگاه و شان بالایی برخوردارید انشاءا... مسوولان بیشتر به فکر شما عزیزان باشند.





نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.