حرف مردم در سبزوار پيام


حرف مردم / تاریخ: 30 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5989 / نظرات: 2

حرف مردم:


سازمان اتوبوسراني سبزوار پاسخگو باشد+پاسخ سازمان اتوبوسرانی


 لطفا سازمان اتوبوسراني سبزوار پاسخگو باشد :
همچنان فقط دو اتوبوس در خط هشت تعداد زيادي مسافر را جابجا مي كنند به خصوص كه در ساعات تعطيلي مدارس ، حتي برخي موفق به سوار شدن به اتوبوس نمي شوند و نيمي از مسافران كه سرپا مي ايستند و در ميان شلوغي جمعيت قادر به نفس كشيدن هم نيستند مثل سايرين بهاي بليتشان 200 تومان است البته اين مشكل در مورد برخي ديگر از خطوط هم صدق مي كند
سازمان اتوبوسراني در عرض سال گذشته دو بار قيمت بليت را افزايش داد بدون اينكه به اين فكر كند كه افراد استفاده كننده از اتوبوس از قشر ضعيف هستند و اگر شاغل هم هستند حقوقشان به نسبت تورم افزايش پيدا نكرده و متوسط حقوقشان فقط 100 هزار تومان در ماه است .
كاش سازمان اتوبوسراني ، حال كه بدون در نظر گرفتن شرايط اين دسته از شهروندان اقدام به اينكار كرد كمي انصاف به خرج دهد و اتوبوس هاي خطوط پر مسافر را افزايش دهد و براي شهروندان بهانه نتراشد.
شهرداري سبزوار لطفا به شعار احترام به حقوق شهروندي احترام بگذارد

......................................... 
 
پاسخ سازمان اتوبوسرانی سبزوار

مشکلی در ارائه خدمات به مسافران خط 8 اتوبوسرانی نداریم.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سبزوار گفت: مشکلی در ارائه خدمات به مسافران خط 8 اتوبوسرانی نداریم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمدحسن پورکاوه در پاسخ به مخاطب وب سایت" سبزوار پیام" مبنی بر اینکه چرا اتوبوسرانی پاسخگوی مسافران خط 8  نیست، افزود: به طور متوسط روزانه در خط 8 (میدان اسرار- 40 متری دوم) کمتر از 700 مسافر جابجا می شوند، این در حالی است که هر دستگاه اتوبوس سازمان به طور متوسط روزانه 1200 مسافر درون شهری را جابجا می کنند.

وی با تاکید بر اینکه تعداد مسافران این خط کمتر از میانگین دیگر خطوط است، اظهارداشت: شهروندان باید به نکته توجه داشته باشند که در برخی پیک های زمانی مانند تعطیلی مدارس یا برگشت کارکنان از محل کار، تعداد مسافران افزایش می یابد، که این مهم در دیگر ساعات شبانه روز تنها به جابجایی 15 تا 20 مسافر توسط هر ناوگان می انجامد.

پورکاوه به هزینه جابجایی هر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل درون شهری نیز اشاره و یادآور شد: در حال حاضر هزینه جابجایی مسافران درون شهری به یک چهارم یعنی بیش از 800 تومان افزایش یافته است، که شهرداری طبق تعهدات قبلی همان یک سوم هزینه جابجایی را از مسافران دریافت می کند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سبزوار با بیان اینکه سازمان اتوبوسرانی هیچ نقشی در افزایش قیمت هزینه جابجایی ندارد، گفت: این مهم توسط وزارت کشور و مراجع قضایی تعیین و در نهایت جهت اعمال به ما ابلاغ می شود.

گفتنی است سازمان اتوبوسراني سبزوار با 155 دستگاه اتوبوس روزانه به حدود 70 هزار نفر از شهروندان خدمات دهي مي كند.





نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


amir | ايميل
با سلام
درباره تاکسی های داخل ترمینال یه گزارش تهیه کنید.همه این تاکسی ها فقط دربست میبرند وقیمت دربستشان از آژانس هم بیشتر است.با تشکر.امیر خسروجردی