حرف مردم در سبزوار پيام





حرف مردم / تاریخ: 10 خرداد 1392 / کد مطلب: 6082 / نظرات: 0

حرف مردم:


می خواهم از یک موضوعی که امروزه از آن فراموش کردیم سخن بگویم:


 با سلام.بنده یکی از اهالی شهر بزرگ سبزوار هستم و می خواهم از یک موضوعی که امروزه از آن فراموش کردیم سخن بگویم:
متاسفانه برخی مهدکودک ها و پیش دبستانی ای غیر دولتی سبزوار بجای انجام امور تربیتی مناسب در کنار آموختن چند شعر و چند سوره قرآن،تبدیل به کلاس های آموزش رقص برای این گروه آموزش پذیر شده است.در جشن اخیر پیش دبستانی... که به مناسبت جشن آخر سال در تالار...برگزار شد به والدین هزینه های گزافی برای آرایش کودکان(بخدا جدی یگم) وبسیاری از موارد دیگر بودیم.این درحالی است که والدین این اطفال در هنگام جشن ناگهان شاهد برگزاری برنامه رفص کودکان خود بودند.آهنگ شاد گذاشته.مطرب نوازندگی ارگ را شروع و بچه ها شروع به رقص کردند.
حال این سوال پیش می آید برگزاری رقص چه اثر مثبتی در کودک دارد؟در جامعه ای که ما همیشه داد از فرهنگسازی برای رفع موضوع بی حجابی و فساد می زنیم این اقدامات فرهنگسازی است؟کودکی که در سنی قرار دارد که آموزش گیرنده است آیا این گونه اقدامات شروع یکسری موارد غیر شرعی نمی شود.
از شما واحد های خبری سبزوار خواستاریم این موضوع را پیگیری بنمایید تا بشود فرهنگ سازی که همیشه داد می زنیم به بهترین نحو احسن شکل بگیرد.باور کنید رقصیدن در مهدهای کودک و اقدامات نامناسب دیگر از جمله هزینه های چند صدهزار تومانی برای والدین امری ناپسند است.
باتشکر سیادتی نژاداز سبزوار





نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.