حرف مردم در سبزوار پيام





حرف مردم / تاریخ: 29 مرداد 1392 / کد مطلب: 6668 / نظرات: 0

حرف مردم:


نتیجه بازتاب مطالب حرف مردم از زبان یک مخاطب


 سلام به حضور شما عزیزان فرهیخته در پایگاه خبری سبزوار پیام که موجب مباهات فرهنگی شهرستان بزرگ سبزوار هستید. جا دارد از نکته سنجی های شما در درج صحیح وقایع و موضوعات خبری با توجه به مستندات معتبر و علمی کمال تشکر و قدردانی را بنمایم.
اینجانب افتخار دارم که با نام ... در خدمت اطلاع رسانی صحیح و بی غرض و کار ساز شما دوستان بزرگوار هستم و تا کنون توانسته ام درخواست های اقشار مختلف مردم را به حضور شما سروران گرانقدر ارسال دارم و شما هم با کمال امانت داری و انصاف آنها را در پایگاه وزین خبری سبزوار پیام منعکس نموده اید از جمله این گزارشات موثق و مستدل انعکاس گلایه تعداد زیادی از دانشجویان - جوانان و فرهنگیان سبزواری در حذف شبکه جام جم بود که به همت و درج این موضوع توسط شما مجددا پخش آن در سبزوار آغاز گردید.
از موضوعات ارسالی دیگر می توانم به مشکل شهرک نشینان خسروجرد در رابطه با بوی تعفن گاوداری های اطراف اشاره کنم که هنوز متاسفانه از سوی ادراه بهداشت محیط سبزوار هیچ اقدام عملی صورت کرفته نشده است.
موضوع گلایه یک بیمار کم درامد که از ساعت 7 صبح تا 11 با فرزند خردسال برای گرفتن نوبت و درمان خود به بیمارستان واسعی مراجعه می کند و در نهایت آقا یا خانم متخصص آنها را به مطب خصوصی خود در بعد ازظهر همان روز ارجاع می دهند که واقعا دور از شان انسانی و فرهنگی یک پزشک مطلع از وضع اقتصادی ضعیف مراجعه کنندگان خود می باشد.
موضوع ارسال دیگر که تاکنون شهرداری در جهت رفع آن اقدام جدی و قابل قبولی انجام نداده است روش نامطلوب جمع آوری زباله از سطح شهرستان سبزوار بوده است.
موضوعاتی مثل کیفیت نامطلوب غذاهای نذری در برخی مناطق سبزوار و یا مشکل تهیه سفته برای وام های کوچک قشر آسیب پذیر سبزواری هم قابل ذکر می باشد.. که افتخار دارم به عنوان یک خبرنگار افتخاری با امانتداری و راستگویی گلایه مردم کوچه و خیابان را برایتان بدون هیچ کم وکاست و تحریفی اعلام دارم.
سبزوارپیام :ما هم از شما دوستان عزیز که در جهت حل مشکلات همشهریان گرامی زحمت می کشید کمال سپاس را داریم



نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.