حرف مردم در سبزوار پيام


حرف مردم / تاریخ: 5 آذر 1392 / کد مطلب: 7384 / نظرات: 1

حرف مردم:


نامه مردم روستاهای جنوب داورزن به نمایندگان


چندین بار اقدام به انتشار و اطلاع رسانی مشکلات روستاهای جنوب شهرستان داورزن به مسئولین محترم شدیم اما متاسفانه یا اصلا توجهی نشد و یا قولی داده شد و به آن عمل نشد.
سایت "حسین آبادی ها" به نمایندگی از مردم روستاهای جنوب داورزن طی نامه ای به نمایندگان مردم سبزوار بزرگ در مجلس شورای اسلامی، خواستار رسیدگی به مشکلات روستاهای این منطقه شد.

متن کامل نامه در ادامه آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر محسنی ثانی- جناب آقای مهندس سبحانی فر نمایندگان محترم مردم شریف سبزوار، داورزن، جوین، جغتای، ششتمد، خوشاب

با سلام و تحیات الهی

احتراما به استحضار می‌رساند متاسفانه روستاهای جنوب شهرستان تازه تاسیس داورزن از حداقل امکانات برخوردار نیستند. چندین بار اقدام به انتشار و اطلاع رسانی مشکلات روستاهای جنوب شهرستان داورزن به مسئولین محترم شدیم اما متاسفانه یا اصلا توجهی نشد و یا قولی داده شد و به آن عمل نشد. یکی از این مشکلات را در ذیل برای شما نمایندگان محترم جهت در جریان بودن کامل موضوع توضیح می‌دهیم.

بخش باشتین در جنوب شهرستان داورزن با دارا بودن حدودا ۲۰ روستا (از جمله نامن، باشتین، فیض آباد، حسین آباد، مقیسه، چشام و ...) هنوز از آنتن دهی مناسب موبایل (همراه اول و ایرانسل) برخوردار نیستند و اهالی روستاهای جنوب داورزن برای مکالمه باید به پشت بام بروند.

متاسفانه شرکت مخابرات علت عدم آنتن دهی این روستاها را دوری از جاده اصلی عنوان نموده و شرکت ایرانسل نیز اصلا قبول نمی‌کنند که در این روستاها آنتن دهی نامناسب است و این یعنی عدالت؟

یک سوال؛ بهتر نیست این شرکت‌ها بجای راه اندازی خدمات خود در خارج کشور به این اهالی زحمت کش نیز خدماتی بدهند. اهالی این روستاها خدمات زیادی نمی‌خواهند فقط آنتن دهی مناسب. بعید می‌دانیم هزینه زیادی برای این شرکت‌ها داشته باشد تا این مشکل را حل نمایند.

جناب آقای دکتر محسنی ثانی و جناب آقای مهندس سبحانی فر

شما فقط نماینده مردم سبزوار و جوین نیستید که پیگیر احداث کارخانه در جوین، گاز رسانی به روستاهای جوین، احداث و تعمیر راه های آسفالته روستایی این شهرستان می‌باشید. در این جا شما نماینده تمام مردم سبزوار بزرگ (اعم از شهرستان‌های تازه تاسیس و روستاهای زیر مجموعه این شهرستان‌ها) می‌باشید.

داورزن و اهالی روستاهای جنوب این شهرستان نیز از مشکل بیکاری، عدم گاز رسانی به روستاهای این شهرستان، جاده آسفالته نامناسب و کم عرض روستاهای جنوب شهرستان داورزن، نبود پاسگاه انتظامی (پاسگاه باشتین که حدودا ۲ سالی هست کلنگ خورده و به دلایل نامعلوم نیمه کاره رها شده) در بخش باشتین داورزن و… رنج می‌برند. متأسفانه تا به حال فقط شاهد قول مسئولین محترم جهت رفع این مشکلات به خصوص مشکل آنتن دهی موبایل در بخش باشتین شهرستان داورزن بوده‌ایم. امید آن داریم تا با پیگیری شما نمایندگان محترم این مشکلات هرچه سریع‌تر حل گردد.

پیروز و سربلند باشید.





نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


آرش
ضمن تقدیروتشکرازجنابعالی درانعکاس مشکلات ،انتن بی تی اس درریوندنصب شده وتجهیزات آن هم درمحل می باشدولی متاسفانه این تجهیزات روی انتن نصب نشده که اگرنصب شودمشکل کل منطقه حل خواهدشد