حرف مردم در سبزوار پيام


حرف مردم / تاریخ: 22 آبان 1393 / کد مطلب: 9653 / نظرات: 0

حرف مردم:


اعتراض مردم روستای مهر به نحوه نصب انشعابات گاز در روستا + جوابیه یک مسوول


وبلاگ روستای مهر نوشت ،جمعی از اهالی روستای مهر نسبت به نحوه وصل و نصب انشعاب های گاز خود اعتراض کردند.
در تجمعی که امروز در محل فرمانداری داورزن برگزار شد بیش از 20 نفر از اهالی روستای مهر که هنوز انشعاب گاز انان وصل نشده است خواستار توجه به مشکلات بوجود آمده شدند
در این تجمع مسالمت آمیز انان خواستار توجه به اعتراض و تسریع در نصب انشعاب های خود را داشتند .
آنان معتقد هستند که نصب انشعاب در روستا به کندی صورت می گیرد حال انکه این موضوع در روستای صدخرو که گازرسانی آن با ا این روستا آغاز شده بود به سرعت انجام شده و در مرحله اتمام است .
آنان سرمای روزهای اخیر را یاد آور شدند و گفتند متاسفانه جمع آوری کوپن های نفت نیز باعث شده تا دیگر دسترسی به مواد سوختی از جمله نفت غیر ممکن شود.
یکی از آنان نیز به وصل انشعاب ها در آخر شبها اشاره کرد و گفت: متاسفانه شنیده شده است برخی انشعاب ها که هنوز پرونده آنان هم تکمیل نبوده با استفاده از ارتباطات و تلفنی وصل شده و لی برخی دیگر که هفته ها از تکمیل پرونده آنان می گذرد هنوز وصل نشده است .
یکی دیگر از اهالی نیز از نحوه برخورد  یکی از مسئولان اداره گاز شهرستان سبزوار در قبال اعتراض مردم اعلام نارضایتی کرد و ادامه داد: متاسفانه در این هوای سرد بجای دلجویی این مسئول از مردم تحکم در سخنان او بیشتر مردم را رنج می دهد.
وی برخی بهانه ای این اداره را یاد آور شد و گفت: این اداره معتقد است چون روستای صدخرو در آخر شبکه قرار گرفته است مجبور به گارزسانی سریعتر به این روستا شده اند و یا نبود اتصالات و لوازم انشعاب باعث این تاخیر شده است حال آنکه نصب شبانه برخی اشتراکات در روستا بسیار قابل تامل است .
بخشدار مرکزی شهرستان داورزن نیز به نمایندگی از فرماندار داورزن قول پیگیری و حل مشکل مردم روستای مهر را داده است .
وی گفته است طی هفته جاری جلسه ای بدین منظور تشکیل و تسریع در روند نصب انشعاب ها صورت خواهد پذیرفت .

جوابیه عضو شورای اسلامی و گازبان روستای مهر
وبلاگ مهر نوشت :بعد از درج مطلب با عنوان اعتراض مردم روستای مهر به نحوه نصب انشعابات گاز در  روستا مهدی مهری به عنوان گازبان و عضو شورای اسلامی روستا مطلبی را ارسال کرده است که به شرح ذیل به استحضار خوانندگان می رسد:

با سلام
بانظر به اینکه حدود ده روز بامشکلات کنتور و رگلاتور و اتصالات مربوطه مواجه بودیم شایعات وگمانه زنی های کذب به اوج خود رسید.تا حدی که کار کردن در حد غیر ممکن شد از طرفی هم سرمای هوا ایه فشار روانی را مضاعف می کرد.اما در پنج شنبه هفته گذشته با هماهنگی ریاست محترم اداره گاز داورزن با ریاست محترم ناحیه سبزوار این امکان فراهم شد که اکیپ های شهرستان سبزوار در روستا مشغول شوند.
هدف فقط و فقط گاز دار شدن و گرم کردن خانه های مردم بود ومهم نبود چه کسی از این نعمت استفاده می کند .تعداد محدودی به علت بیماری خاص با توجه به تکمیل بودن پرونده در اولویت قرار گرفتند. واز همینجا از خانواده های محترم شهدا تقدیر و تشکر میکنم با توجه به اینکه در اولویت قرار داشتند هیچ اقدامی در این خصوص انجام ندادند و کار آنها همگام باسایرین انجام گرفت.
در خصوص این که عنوان کرده بودند شب ها به صورت غیر قانونی نصب انجام می گیرد جالب است بدانید تا امروز حدود230 مورد در تاریکی و حدود170 مورد در روشنایی روز نصب شده است
در خصوص وجه های غیر متعارف که عنوان کرده اند چرا به اسم نمی گویند چه کسی داده وچه کسی گرفته است این موضوع را جدا پیگیری کردم چرا چهار نفر نماینده که از این موضوع شاکی بودند و به فرمانداری محترم داورزن شکایت کرده اند طی تماس های تلفنی که با آنها داشته ام چرا منکر می شوند که چنین سخنی را مطرح نکرده ایم .مطمئن باشید هیچ کس نمی تواند از کسی به زور وجهی اخذ کند
در این مدت به خاطر اطفال و بیماران و رضای خداوند با توجه به این که هیچ دستمزدی برای نصب کنتور به اینجانب تعلق نمی گیرد این کار را انجام دادم ولی متاسفانه بی انصافی های زیادی را دیدم که به قیامت الله حواله کردم
با تشکر







نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.