گزارش سبزوار پيام


گزارش / تاریخ: 14 خرداد 1392 / کد مطلب: 6109 / نظرات: 0


مردم سبزوار خواهان ترویج اندیشه و افکار امام راحل شدند


مردم سبزوار خواهان ترویج اندیشه و افکار امام راحل شدند   شماری از مردم سبزوار خواهان ترویج افکار و اندیشه بنیانگذار جمهوری اسلامی شده و آن را برای نسل جوان ضروری دانستند.

 به گزارش سبزوارپیام ، آنان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشتند: موفقیت کشور در عرصه های مختلف انقلاب مرهون اندیشه های ناب و اسلامی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

یک فرهنگی در این زمینه گفت: تبیین شخصیت و تشریح اندیشه های امام راحل برای نسل جوان نباید به مناسبت های خاص محدود شود.

علی دولت آبادی اظهار کرد: افکار و اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) باید برای نسل امروزه به صورت دقیق بازگو شود.

وی افزود: نسل جدید بایستی بداند که بازتاب اندیشه های امام راحل سبب ایجاد بیداری اسلامی در کشورهای جهان شده است.

یک دانشجوی سبزوار هم از دستگاههای فرهنگی بویژه رسانه های گروهی خواست، جوانان و نوجوانان را با سیره و اندیشه های معمار کبیر انقلاب اسلامی آشنا کنند.

حسن اسماعیلی افزود: آموزش و پرورش، دانشگاهها و مراکز آموزشی بایستی بیش از پیش محتویات کتابهای درسی را به تبیین و معرفی اندیشه امام راحل اختصاص دهند.

وی اظهار داشت: همه مسوولان و نسل اول انقلاب باید برای ترویج افکار و اندیشه امام عزیز تلاش کنند.

یک کشاورز روستایی هم در داورزن گفت: ما هر چه داریم از امام راحل داریم و نسل امروز باید بیشتر امام خمینی (ره) را بشناسند.

حسن شهرآبادی افزود: این عظمت و اقتدار کشور به راحتی به دست ما نرسیده بلکه همه این ها از رهبری مدبرانه امام راحل بوده است.

یک دانش آموز هم گفت: صدا و سیما باید در طول سال برنامه هایی در زمینه معرفی سیره و افکار امام خمینی (ره) داشته باشد.

علی باغجری افزود: ما باید با شخصیت ممتاز و برجسته امام راحل بیشتر آشنا شویم و از اندیشه های ناب امام عزیز در مسیر زندگی بهره برداری کنیم.

یک کارمند هم با اشاره به شیطنت های دشمنان انقلاب و نظام گفت: امروزه باید وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) در دانشگاهها تدریس شده و از مطالب آموزنده و نصایح این بزرگوار استفاده شود.

علی اصغری افزود: روحانیون و اساتید باید بیش از گذشته در دانشگاهها برای تبیین اندیشه و افکار حضرت امام خمینی (ره) تلاش کنند.

یک بازاری هم گفت: معرفی شخصیت امام راحل نباید محدود به روزهای خاص باشد بلکه باید هر روز استمرار یابد.

وی با بیان اینکه تمام مسلمانان جهان علاقه وافری به امام خمینی (ره) دارند افزود: ما ملت ایران باید در زندگی خود از رهنمودهای حکیمانه این بزرگوار استفاده کنیم تا دچار لغزش نشویم.



نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.