اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 14 دي 1399 / کد مطلب: 14451 / نظرات: 0


یاد شهید سلیمانی و آیت‌الله مصباح یزدی در سبزوار گرامی داشته شد


یاد شهید سلیمانی و آیت‌الله مصباح یزدی در سبزوار گرامی داشته شد
 آیین گرامیداشت یاد آیت‌الله مصباح یزدی عمار انقلاب و نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی شنبه شب در مسجد جامع سبزوار با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار در این مراسم گفت: رحلت آیت‌الله مصباح یزدی که به عمار انقلاب اسلامی معروف بود ضایعه ای برای جامعه اسلامی است.

سرهنگ پاسدار هادی موحدنیا افزود: این عالم وارسته طی چند دهه اخیر با بصیرت و روشنگری در دفاع از حریم ولایت سختی‌های بسیار متحمل شد.

وی ادامه داد: درگذشت آیت‌الله مصباح یزدی برای حوزه‌های علمیه بسیار سخت است چون فقدان وی به راحتی جبران نخواهد شد.

فرمانده سپاه سبزوار در ادامه با اشاره به فرارسیدن نخستین سالروز شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت: این شهید والامقام و سربازان وی در جبهه مقاومت اجازه ندادند منافع آمریکا در منطقه تامین شود.

وی افزود: حضور آمریکا در منطقه مهم و استراتژیک غرب آسیا به منظور تامین امنیت رژیم صهیونیستی و تامین منافع نامشروع آنها از انرژی و ثروت منطقه است.

سرهنگ موحدنیا ادامه داد: استکبار با ایجاد اختلاف بین کشورهای منطقه و درگیری‌های قومی و مذهبی با راهبرد اسلام هراسی و ایران هراسی از طریق رسانه‌های وابسته در پی تامین منافع خود است.

وی گفت: داعش دست پرورده آمریکا و ایادی وابسته آنها بود تا با تضعیف ائتلاف جبهه مقاومت سد راه قدرت‌های غربی برای غارت و چپاول انرژی و ثروت منطقه برداشته شود.

فرمانده سپاه سبزوار افزود: سردار شهید سلیمانی با بسیج گروه‌های مقاومت و رزمندگان اسلام با نابودی داعش توطئه آمریکا در منطقه را از بین برد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.