درباره ما: پايگاه خبري سبزوار پيام


کد مطلب: 2 / نظرات: 16

درباره ما


سلام خوبان ،در عصر حاضر یکی از موثرترین و  ضروری ترین اقدامات در عرصه وسیع فرهنگی کشور، حضور فعال و موثر رسانه های در تراز انقلاب و همسو با اهداف و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای تبیین ارزشها و آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی است.

راه اندازی پایگاه خبری تحلیلی "سبزوارپیام ،حاصل تلاش جمع عزیزی از فرهیختگان ،روزنامه نگاران، خبرنگاران ،اساتید و فرهیختگان متعهد دیار سربداران است .

این پایگاه خبری ،همواره  سعی نموده  با رعایت قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی ایران، منافع ملی و مصالح عالیه نظام و انقلاب اسلامی را در نظر گرفته و فعالیت نماید .

امروزه بدون شك در جامعه ، رسانه هاي ديجيتالي و شبکه های اجتماعی و فضاهای مجازی به دليل تبادل و تعامل موثر با مخاطبان خود از اهميت خاصي برخوردار است و  گستره مصرف رسانه های دیجیتال از ویژگی های این ابزار نوین رسانه ای است و لذا وظیفه داریم و باید پیام های اصیل فرهنگ اسلامی را  به جامعه و جهان ارسال کنیم.

در حال حاضر سايت هاي ديجيتالي و فضاهای مجازی از نظر  مقابله با جنگ نرم دشمن ،انعكاس سريع اخبار و بهنگام و...،نقش مهم و بسزايي در جامعه دارد و بايد بپذيريم كه روز به روز  مخاطبان و كاربران اينترنتي در حال افزايش است .

از اين موضوع كه  بگذريم . راه اندازي سايت هاي خبري متعدد در شهرستانهايي همچون شهرستان دارالمومنين سبزوار  با موقعيت خاص و قدمت ديرينه اش يك امر ضروري است .

در همين راستا با استعانت از خداوند متعال سعي خواهيم كرد با مساعدت و ياري شما خوبان  در جهت معرفي  دیار سربداران (شخصيت هاي مذهبي ، فرهنگي و مشاهير ، شناساندن آداب و رسوم ،جاذبه هاي طبيعي و تاريخي و بازگو كردن  فرهنگ و حرف  ،بيان مشكلات مردم و...) تلاش كنيم.

 استفاده از ديدگاههاي كارشناسان و   صاحب نظران و ... در زمينه هاي مختلف در دستور كار گروه تحريريه  اين سايت قرار دارد و همواره سعي خواهيم كرد با ياري ايزد منان در اين مسووليت  خطير در راستاي  تحقق اهداف عاليه مسئولان ودلسوزان  نظام جمهوري اسلامي است اندك قدمي  برداريم و به مردم خدمت كنيم و ادامه دهنده راه شهيدان عزيزمان باشيم كه حق بزرگي به گردن ما دارند و  هر چه داريم ازآنهاست .

در اين راستا دوست داشتيم و داريم  بيشتر با شما باشيم پاي حرف دل شما بنشينيم سنگ صبورتان باشيم و بشنويم و بنويسيم بسياري از ناگفته ها  و درد دلهاي شما و پلي باشيم بين شما و مسوولان و منتقل كننده تنگناها و مشكلات شما ، آينيه اي باشيم براي انعكاس دادن خوبي ها و كاستي ها تا شايد بتوانيم با اين رسالت سنگين بار غم وگرد خستگي هرچند اندك  از چهره شهرمان بزداييم و در اين رسالت حساس و سنگين بتوانيم در حد توان براي شما دوستان و همشهريان  خدمت كنيم و از شما عزيزان نيز انتظار داريم كه ما را از خود بدانيد و ما را در اين راه طولاني  تنها نگذاريد .

بدون شك در اين رسالت عظيمي كه بر دوش گرفتيم نيازمند راهنمايي و كمكهاي  فكري شما عزيزان صاحب نظر بويژه  ،مردم خونگرم و فرهنگ دوست ، روحانيون معظم و اساتيد محترم دانشگاهها و... مي باشيم و دست گرم همكاري همه شما عزيزان بويِژه تمامي همكاران عزيزم در رسانه هاي ديداري ،نوشتاري و ديجيتالي  را با جان ودل مي فشاريم و از همه صاحبان انديشه و قلم در راستاي اين هدف ،ياري ومساعدت مي طلبيم.

 خوب است بدانيد كه  در اين پايگاه خبري به صورت مستقل و بدون هيچ وابستگي به جريان سياسي  با هدف حفظ و ارج نهادن به ارزشهاي انقلاب اسلامي و با اطاعت و پيروي كردن از آرمان هاي معمار كبير انقلاب و  منويات مقام معظم رهبري و در چارچوب قانون سعي داريم  وظايف خود را به درستي انجام دهيم. اميدواريم در تهيه و توليد اخبار ،گزارش ، مصاحبه ، ،یادداشت گشت وگذار و... از ديدگاه شما سروران عزير نهايت استفاده و بهره كافي را ببريم .

 تلاش خواهيم كرد تا با  اخبار و مطالب تحليلي  و نيز  بيان  مشكلات مردم و نمايش گوشه اي از توانمندي هاي شهرستان در راستاي توسعه هر چه بيشتر ديار سربداران  قدمي برداريم امري كه بدون شك با همكاري وتعامل با مردم و مسوولان وصاحبان انديشه و فن ميسر  خواهد شد.انشاا...

ما آماده ايم در راستاي اهداف خود پذيراي هر گونه پيشنهاد و انتقاد براي  بالابردن كيفيت و كميت كارمان باشيم و مجددا از تمامي  خبرنگاران حرفه اي، صاحبان قلم وانديشه انتظار داريم  ما را در اين  مسووليت سنگين  تنها نگذارند و با قلم وانديشه شان همراه ما باشند تا بتوانيم  سبزواري آبادتر و سرسبز تر از گذشته داشته باشيم .

در خاتمه بجاست از مدیران ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر عزیزانی که که در باره صدور مجوز این رسانه به حقیر لطف داشتند صمیمانه تشکر و قدردانی بنمایم ، والسلام
 
محمد مهرنیا ،صاحب امتیاز و مدیر مسئول




نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


احمدی
از درج وصایای شهدا که کار زیبایی است بسیار خوشحال شدیم اجر شما با ایشان
sanaei | ايميل
با درود و خدا قوت به دست اندر کاران سایت
از به روز بودن اخبارتون به جد متشکرم
پیروز باشید
سبزوار پيام: سلام ،ما هم از شما متشكريم ،موفق باشيد