اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 6 ارديبهشت 1403 / کد مطلب: 15331 / نظرات: 0

سردار فدوی:


رفتار شهید الداغی مورد ستایش همه قرار گرفت


رفتار شهید الداغی مورد ستایش همه قرار گرفت جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید حمیدرضا الداغی در یک بزنگاه، به نحوی عمل کرد که مورد ستایش همگان قرار گرفت.
 سردار علی فدوی، عصر چهارشنبه در نخستین سالگرد شهادت شهید غیرت، حمیدرضا الداغی، با حضور در منزل این شهر بزرگوار در سبزوار با خانواده وی دیدار و گفت و گو کرد.

وی گفت: شهید الداغی نماد غیرت، جوانمردی و شجاعت و متعلق به تمام مردم ایران است، مرد غیرتمندی بود که بر اساس تکلیف از ناموس این کشور دفاع کرد و جان خود را در این راه داد.

سردار فدوی افزود: این حرکت وی نه تنها در سبزوار، بلکه در کل کشور و از ابعادی در کل دنیا، جلوه ویژه‌ای پیدا کرده است.

وی گفت: این افتخار و سربلندی برای مردم ما است که در بزنگاه‌ها بصیرت وافری دارند و تکلیفشان را به خوبی و درستی انجام می دهند.

شهید الداغی اردیبهشت سال گذشته هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کردند و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از دختران برخاست که در درگیری با آن افراد شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.

این حرکت غیرتمندانه مورد تحسین مردم قدرشناس ایران قرار و به پاس این حرکت انسانی، وی "شهید غیرت" لقب گرفت؛ آیین های بزرگداشت متعددی نیز در جای جای کشور به پاس حرکت جوانمردانه وی برگزار شد.

سبزوار، واقع در ۲۳۰ کیلومتری مشهد قرار دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.