اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 8 شهريور 1391 / کد مطلب: 3533 / نظرات: 0


تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار


جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار با حضور مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در سبزوار برگزار شد.
به گزارش وابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار ،عباس باغانی با اعلام این خبر گفت: در جلسه ای که 8 شهریور ماه سال جاری با حضور مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی خراسان رضوی،امام جمعه،فرماندار و دیگر مسئولین ادارت شهرستان سبزوار برگزار شد،از زحمات حجت الاسلام فاطمیان تقدیر و سکان اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان ، به دست حجت الاسلام محمودی سپرده شد.

کارشناس اداری اداره تبلیغات اسلامی سبزوار گفت: در این جلسه، ابتدا حجت الاسلام فاطمیان به ارائه گزارشی مبسوط از عملکرد 4 ساله خود در اداره تبلیغات اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار پرداخت و موفقیت خود را در این اداره ،مدیون تعامل و ارتباط با مسئولین ادارات و دیگر دستگاههای دولتی دانست و از همکاری و حمایت امام جمعه و فرماندار شهرستان سبزوار تقدیر و تشکر کرد.
وی ادامه داد: دیگر سخنران این جلسه حجت الاسلام مرویان حسینی مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بود که با قرائت حدیثی از امام علی(ع)، راز موفقیت مدیران کارامد را متذکر شد و در پایان از حمایت مسئولین شهرستان سبزوار و زحمات حجت الاسلام فاطمیان قدردانی کرد.

وی افزود : حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه و مهندس شعبانی فرماندار سبزوار دیگر سخنرانان این مراسم بودند که از تلاشهای رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان تقدیر کردند.

گفتنی است : در پایان این مراسم، پس از قرائت حکم انتصاب حجت الاسلام علی محمودی که از سوی مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی خراسان رضوی صادر شده بود، مسئولین استان و شهرستان با اهدا هدایایی از زحمات و تلاشهای حجت الاسلام فاطمیان قدردانی کردند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.