گفتگو سبزوار پيام





گفتگو / تاریخ: 13 تير 1391 / کد مطلب: 2912 / نظرات: 2


برای تشدید برخورد با قاچاقچیان موادمخدر طرحهایی در دست اجراست


برای تشدید برخورد با قاچاقچیان موادمخدر طرحهایی در دست اجراست  فرمانده انتظامی سبزوار اعلام كرد: برای تشدید برخورد با توزیع كنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر اقدامات بسیار خوبی در دست اجرا داریم و این موضوع جزو اولویت های كاری است.
  
 
به گزارش سبزوار پيام ،سرهنگ قنبر علی آزادواری در گفت و گو با ایرنا ، همزمان با هفته مواد مخدر ،اظهار داشت: در همین راستا امسال 13 منزل كه پاتوق و محل توزیع مواد مخدر بود پلمپ شد.

وی این اقدام را با توجه به مصوبات شورای هماهنگی فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سبزوار به ریاست فرماندار و با اجازه مقام قضایی ذكر كرد و افزود: همچنین اقدامات خوبی در بحث جمع آوی معتادان ولگرد و خیابانی و كارتن خواب ها و توزیع كنندگان مواد مخدر انجام شده است.

وی از افزایش كشفیات مواد مخدر در این شهرستان طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته هم خبر داد و به میزان و تعداد موارد مذكور اشاره نكرد.

دبیر شورای هماهنگی فرعی مبارزه با مواد مخدر سبزوار از پیگیری این شورا برای راه اندازی محلی برای نگهداری معتادان در این شهرستان خبر داد و افزود: این موضوع در جلسه شورا از جانب تمام اعضا پیشنهاد شد.

وی با بیان اینكه این محل در صورت موافقت مقامات استانی راه اندازی می شود، افزود: در صورت فراهم شدن بستر كار و ایجاد این محل ، معتادانی سطح شهر شناسایی و برای ترك اعتیاد به آن اعزام می شوند.

فرمانده انتظامی سبزوار به كنترل راههای ورود و خروج شهرستان سبزوار به ویژه محورهای بردسكن برای جلوگیری از ورود مواد مخدر به این شهرستان اشاره كرد و گفت: تمام مسیرهای اصلی و فرعی شهرستان با تشكیل تیم های ایست و بازرسی تحت كنترل قرار گرفته اند.

وی خاطر نشان كرد: تلاش داریم با بكارگیری تمام توان این فرماندهی و همكاری دیگر دستگاه ها محیط امنی برای شهروندان ایجاد كنیم.

پنجم تا دوازدهم تیرماه هفته مبارزه با مواد مخدر است.

 





نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.