اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 26 آبان 1390 / کد مطلب: 1112 / نظرات: 0

رئیس دانشگاه علوم پزشكی :


بیمارستان شهیدان' مبینی 'سبزوار به بیمارستان جامع زنان تبدیل می شود


بیمارستان شهیدان مبینی سبزوار به بیمارستان جامع زنان تبدیل می شود  رییس دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی سبزوار از تبدیل بیمارستان شهیدان 'مبینی' این شهرستان به بیمارستان جامع زنان در آینده نزدیك خبر داد. 
   
 دكتر 'كاظم حسن پور'  در گفت و گو با ایرنا ،با اظهار اینكه تمام پرسنل بیمارستان مبینی سبزوار به جز بخش تاسیسات و نگهبانی آن از بانوان هستند، گفت: این بیمارستان در حال حاضر فقط در بخش زایمان خدمات می دهد.

وی ادامه داد: بیمارستان مبینی با تبدیل به بیمارستان جامع زنان ، در بیماری هایی از جمله داخلی ، اعصاب ،جراحی عمومی ، زنان ، زایمان و ... هم به بانوان خدمات دهی خواهد كرد.

وی در بیان اهداف راه اندازی بیمارستان جامع زنان در شهرستان سبزوار هم گفت: این شهرستان دارای دیرینه و پیشینه ای فرهنگی و مذهبی خاص با مردمی معتقد است.

وی افزود: با ایجاد بیمارستان جامع زنان بانوانی كه به ویژه در موضوع درمان و طب حساسیت ویژه ای در مورد پزشك و پرستار خود دارند می توانند به این بیمارستان مراجعه كنند.

دكتر حسن پور ایجاد بیمارستان جامع زنان در این شهرستان را مشروط به راه اندازی بیمارستان حشمتیه سبزوار كرد و از راه اندازی بیمارستان حشمتیه تا پایان سال آینده خبر داد.

وی دلیل این امر را ارائه بخشی از خدمات نوزادان ،زنان و زایمان و جراحی در بیمارستان حشمتیه ،كاهش حجم كاری بیمارستان مبینی و ایجاد فضای كافی برای راه اندازی دیگر بخش ها در این بیمارستان ذكر كرد.

این مسوول با اظهار اینكه از لحاظ پرسنلی كمبودی برای تبدیل بیمارستان مبینی به بیمارستان جامع زنان نداریم، افزود: از نظر تجهیزات هم مشكلی وجود ندارد و اگر نیازی باشد تامین خواهد شد.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیكی قابل قبول بیمارستان حشمتیه این شهر و در حال انجام بودن آن توسط پیمانكار، گفت: این بیمارستان به عنوان بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی فعالیت خواهد داشت و مشكل اعتباری برای راه اندازی آن نداریم.

در حال حاضر بیمارستان های شهید دكتر بهشتی (امداد) ، مبینی ، واسعی ، قمر بنی هاشم نقاب و ولی عصر (عج) جغتای با بالغ بر 650 تخت بیمارستانی زیر نظر دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی سبزوار به بیماران ارائه خدمت می كنند.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.