اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 21 آذر 1399 / کد مطلب: 14434 / نظرات: 0


۲۶۰۰ واحد صنفی متخلف از محدودیتهای کرونایی در سبزوار تذکر گرفتند


۲۶۰۰ واحد صنفی متخلف از محدودیتهای کرونایی در سبزوار تذکر گرفتند
رییس اتاق اصناف سبزوار گفت: در اعمال محدودیت‌های جدید مقابله با کرونا از ابتدای آذر ماه تا کنون ۲ هزار و ۶۰۰ واحد صنفی متخلف در سبزوار تذکر گرفته و یا اخطار کتبی دریافت کرده‌اند و مرکز بهداشت این شهرستان ۷۰ واحد صنفی متخلف را نیز مهر و موم کرده است.

علی کیانی  افزود: عمده تخلف واحدهای صنفی سبزوار که مشمول تعطیلی سه هفته‌ای شده‌ بودند سرپیچی از مصوبات ستاد ملی کرونا و فعالیت غیر رسمی یا فعالیت در حالت کرکره‌های نیمه باز بوده است.

وی اضافه کرد: با وجود این که این شهرستان سبزوار از سه روز گذشته از وضعیت قرمز کرونا خارج شده و در وضعیت نارنجی قرار گرفته است اما اعمال محدودیت‌های صنفی مطابق با وضعیت ایجاد شده از شنبه ۲۲ آذر ماه اعمال می شود.

رییس اتاق اصناف سبزوار گفت: طی سه هفته گذشته فعالیت مشاغل گروه ۲، سه و چهار این شهر که حدود ۶ هزار واحد صنفی شهر سبزوار را در بر می گرفت مشمول تعطیلی شده‌ بودند.

کیانی افزود: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، این محدودیت‌ها شامل مشاغل گروه یک شامل نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، مواد پروتئینی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، داروخانه‌ها و چاپخانه‌ها، تعمیرگاه‌ها و لوازم یدکی و مشاغل فنی نشده بود.

وی اضافه کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس همه‌گیر کرونا، توصیه‌های بهداشتی به سایر واحدهای صنفی این شهر ابلاغ شده است و چنانچه صاحب واحدی صنفی تخلف کند با او برخورد می‌شود همچنین سامانه تلفنی ۱۲۴ نیز آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است.

۱۷ هزار واحد صنفی زیر نظر ۴۱ اتحادیه در شهرستان سبزوار فعالیت دارند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.