اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 24 فروردين 1402 / کد مطلب: 14891 / نظرات: 0

سپاه خراسان رضوی:


مردم ایران اسلامی با صدای بلند مدافع ملت مظلوم فلسطین هستند


مردم ایران اسلامی با صدای بلند مدافع ملت مظلوم فلسطین هستند  سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مردم ایران اسلامی همیشه در تاریخ پس از انقلاب از آرمان های ملت مظلوم فلسطین با صدای بلند دفاع و حمایت کرده و خواهند کرد.

روابط عمومی سپاه امام رضا(ع) روز پنجشنبه به مناسبت روز جهانی قدس با دعوت از مردم برای حضور گسترده در این راهپیمایی در اطلاعیه خود افزود: وقایع این روزهای سرزمین های اشغالی، ذلت و زبونی بیش از پیش جبهه صهیونیزم واستکبار جهانی را به خوبی روایت می‌کند و این، نتیجه همبستگی محور مقاومت و حمایت‌ ملت های مظلوم و آزادیخواه جهان به ویژه مردم مسلمان ولایی ایران است.

سپاه امام رضا(ع) در این اطلاعیه آورده است: اینک پس از حدود هفت دهه استقامت ملت مظلوم فلسطین، بارقه‌های امید برای پیروزی نهایی این ملت را در مقابل دژخیمان و جلادان عالم نمایان گردیده و صهیونیسم جهانی در وضعیت بسیار شکننده ای قرار گرفته است و جز اعتراف به شکست راه و چاره ای ندارد.

" اکنون که ۴۴ سال از نام‌گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس با ابتکار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی می‌گذرد نتایج و ثمرات این تصمیم تاریخی برای همگان روشن و آشکار شده و امت اسلامی به خود می بالد که وحدت و یکپارچگی و مقاومتش، ثمربخش بوده و می رود که شاهد تحقق وعده مبشّر انقلاب ولی امر مسلمین جهان مبنی برنابودی رژیم صهیونیستی باشد."

سپاه امام رضا(ع) در این اطلاعیه آورده است: خدمتگزاران شما در سپاه و بسیج نیز در کنار شما مردم بصیر به صحنه آمده و همه با هم در جمعه پایانی این ماه عظیم الشأن همپای دیگر ملتهای مسلمان و با قدم های استوار و حضوری پر معنا در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهیم کرد و اقدامات اخیر متجاوزان و غاصبان قدس شریف را محکوم خواهیم نمود.

راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد، ساعت ۱۰ فردا از میدان ۱۵ خرداد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، طبق نام‌گذاری امام(ره) برای حمایت از مردم فلسطین، روز جهانی قدس نام‌گذاری شده است. بنیانگذار جمهوری اسلامی در سال ۱۳۵۸ از مسلمانان جهان خواست برای حمایت از مردم فلسطین و کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی راهپیمایی کنند. در این روز مراسم متعددی در کشورهای مختلف جهان در حمایت از فلسطینیان برگزار می‌شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.