اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 25 فروردين 1402 / کد مطلب: 14894 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


رژیم صهیونیستی در مسیر فروپاشی است


رژیم صهیونیستی در مسیر فروپاشی است  امام جمعه سبزوار گفت: مقاومت گروه‌های فلسطینی، بنیان رژیم صهیونیستی را متزلزل ساخته و آنها بیش از هر زمان دیگری در مسیر فروپاشی قرار گرفته‌اند.

 حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس در سبزوار افزود: امروز خود سران رژیم صهیونیستی اعتراف به افول و ضعف این رژیم فاسد دارند چنانکه ایجاد دوقطبی شدید و تظاهرات صدها هزار نفری در برخی از شهرهای آن از نشانه‌های بارز این امر است.

وی اضافه کرد: برخی بحران های داخلی، طرح جنجالی اصلاحات قضایی، تزلزل سیاسی و تغییر چهار نخست وزیر طی سالهای اخیر، فرار یهودیان از سرزمین‌های اشغالی و از آن طرف تقویت جبهه مقاومت، شرایط بقای این رژیم را سخت تر کرده است.

امام جمعه سبزوار در ادامه با تاکید بر اهمیت رعایت شوونات جامعه اسلامی افزود: تمام مسوولان و نیز نیروهای مردمی پای کار هستند تا معدود افرادی را که ناآگاهانه هنجارهای جامعه را نادیده می گیرند، هدایت کنند.

حجت الاسلام مقیسه با اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت ها، ظرفیت‌های اقتصادی، نخبگانی و سرمایه انسانی خطه سبزوار گفت: یکی از مطالبات بحق مردم این منطقه، ارتقای این خطه در تقسیمات کشوری است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.