اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 25 فروردين 1402 / کد مطلب: 14895 / نظرات: 0

نماینده سبزوار:


رژیم جعلی صهیونیستی به نهایت تزلزل خود رسیده است


رژیم جعلی صهیونیستی به نهایت تزلزل خود رسیده است نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: با ایستادگی و مجاهدات جبهه مقاومت، آثار تزلزل رژیم جعلی صهیونیستی بیش از هر زمان دیگر آشکار شده و خودنمایی می‌کند.

 علی اصغر عنابستانی روز جمعه در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در سبزوار افزود: امروز تحولات داخلی سرزمین های اشغالی نشان از آن دارد که صهیونیسم جهانی، به عنوان غده سرطانی که زاده انگلیس و آمریکا است، بیش از همه ایام سست و لرزان شده است.

وی اظهار داشت: در طول ۷۵ سال عمر کثیف این رژیم غاصب، آنها هیچگاه چنین ضعیف نبوده اند و تزلزل در کابینه و ساختار سیاسی آنها امروز حکایت از پایان تفکر نژادپرستی صهیون و فروپاشی این رژیم جعلی است.

نماینده شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس گفت: یهودیان گروه گروه در حال فرار از سرزمین های اشغالی اند و این سرزمین در حال خالی شدن از یهودیان بی هویت است.

وی ادامه داد: گروه های فلسطینی و محور مقاومت امروز در تقابل با رژیم جعلی صهیونیست قوی‌تر و منسجم‌تر شده اند و توان اجرای عملیات در حوزه های مختلف در سراسر فلسطین اشغالی را پیدا کرده‌اند.

عنابستانی گفت: امروز قدرت موشکی گروههای مقاومت فلسطین، کابوس صهیونیست‌ها شده و کوچکترین حرکت صهیونیست ها با پاسخ کوبنده و همه جانبه مقاومت مواجه می شود.

ناامید کردن مردم بزرگترین خیانت به کشور است

نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه امروز برخی در داخل کشور در مسیر دشمن حرکت کرده و با سیاه نمایی تلاش دارند مردم را از ادامه راه ناامید نمایند.

عنابستانی افزود: در شرایطی که دولت پرکار و قدرتمند سیزدهم مسیر درستی را برای رفع مشکلات مختلف به ویژه حوزه اقتصادی می پیماید، بزرگترین خیانت به مردم ایجاد ناامیدی در این روزهای سخت است.

اختصاص ۵ هزار میلیارد ریال برای راه آهن سبزوار

نماینده شهرستان های غرب خراسان رضوی در مجلس گفت: تکمیل طرح راه آهن یکی از مطالبات مردم این خطه است که در اواخر سال گذشته با مساعدت رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، پنج هزار میلیارد ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته شد.

عنابستانی افزود: همچنین در حوزه راه ها در کنار نهضت روکش آسفالت، عملیات چهار بانده و دو بانده کردن برخی مسیرها در حال اجراست و به حوزه راههای روستایی نیز توجه خوبی شده است.

وی مسیر حرکت در منطقه را رو به جلو دانست و تصریح کرد: امسال پوشش شبکه فاضلاب در شهر سبزوار کامل می شود و مرحله نخست نیروگاه ۵۴۶ مگاواتی منطقه نیز امسال تکمیل و وارد مدار می شود.

همزمان با روز جهانی قدس، هزاران نفر از اقشار مختلف مردم سبزوار از میدان کارگر این شهر تا جایگاه نماز جمعه راهپیمایی کرده و نفرت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی به نمایش گذاشته و با آرمانهای امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب و مردم مظلوم فلسطین تجدید پیمان کردند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.