اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 16 خرداد 1402 / کد مطلب: 14969 / نظرات: 0

مدرس حوزه و دانشگاه:


حضرت امام (ره) شاخص انقلاب اسلامی است


حضرت امام ره شاخص انقلاب اسلامی است  مدرس حوزه و دانشگاه گفت: حضرت امام خمینی (ره) شاخص انقلاب اسلامی است که ویژگی‌ها و خصیصه‌های ایشان الگویی برای مسوولان و مردم است.

حجت‌الاسلام هادی حسین‌پور در آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد جامع تاریخی سبزوار افزود: مهمترین و اساسی ترین شاخص انقلاب اسلامی ایران وصیتنامه الهی، سیاسی امام خمینی (ره ) است که مسوولان باید عملکرد خود را با آن بسنجند.

وی اظهار داشت: ساده زیستی، پرهیز از تجملات و همراهی با محرومان و مستضعفان یکی از ویژگی های بارز حضرت امام (ره) بوده است که باید مورد توجه مسوولان نیز قرار داشته باشد.

این مدرس حوزه و دانشگاه گفت: پذیرش مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی به مفهوم شیفتگی برای خدمت و نه تشنگی برای قدرت است و یکی از بهترین ملاک ها در این مسیر خدمت به مردم است.

حجت‌الاسلام حسین‌پور افزود: مدیران و مسوولان کشور باید راه و سیره مدیریتی امام راحل را در بخش های مختلف الگوی خود قرار دهند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) به نقش تعیین‌کننده مردم در بخش‌های مختلف ایمان و باور عمیقی داشتند لذا یکی از ملاک های پذیرش مسوولیت لمس محرومیت است تا مسوولان از این طریق و با این احساس برای رفاه محرومان اقدامات موثری انجام دهند.
 آیین گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) امروز با حضور امام جمعه، مسوولان اجرایی و اقشار مختلف مردم سبزوار در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

آیین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) علاوه بر مسجد جامع سبزوار در دیگر مساجد مناطق شهری و روستایی این شهرستان برگزار می شود و مردم و مسوولان یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد ۴۲ را گرامی می دارند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.