اخبار سبزوار پيام : حوادث





اخبار » حوادث / تاریخ خبر: 18 مهر 1402 / کد مطلب: 15169 / نظرات: 0


۸۳ درصد جرایم سایبری در سبزوار کشف شد


۸۳ درصد جرایم سایبری در سبزوار کشف شد فرمانده انتظامی سبزوار گفت: ۸۳ درصد جرایم سایبری رخ داده در این شهرستان در نیمه نخست امسال کشف شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بیات مختاری روز سه‌شنبه همزمان با هفته گرامیداشت نیروی انتظامی اظهار کرد: کلاهبرداری اینترنتی، برداشت غیرمجاز از حساب های بانکی شهروندان و اغفال و فریب افراد از جمله عمده ترین جرائم سایبری در این شهرستان بوده است.

وی تصریح کرد: با وجود کشف بالای جرایم حوزه سایبری، لازم است شهروندان با توجه به هشدارهای پلیس فتا، چنانچه آشنایی کافی با این حوزه ها ندارند با احتیاط بیشتری وارد این حوزه شده و یا از افراد آگاه مورد اعتماد کمک بگیرند.

فرمانده انتظامی سبزوار با اشاره به استقرار این شهرستان در چهارراه ارتباطی شرق به غرب و نیز جنوب به شمال کشور افزود: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کشفیات مواد مخدر نیز ۱۱۰ درصد و دستگیری در این حوزه ۳۵ درصد نسبت به‌ نیمه نخست سال گذشته بیشتر شده است.

سرهنگ بیات مختاری افزود: رشد ۱۱۰ درصدی میزان کشف مواد مخدر با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سبزوار و تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی و مشارکت پلیس استان های همجوار انجام شده است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.