اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 17 آذر 1402 / کد مطلب: 15248 / نظرات: 0

فرماندار سبزوار


: تبیین ظرفیت‌های نظام رسالتی بر دوش دانشجویان است


: تبیین ظرفیت‌های نظام رسالتی بر دوش دانشجویان است  معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار گفت: تبیین ظرفیت های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف، رسالتی بر دوش دانشجویان است.

 حسین ابراهیمی کردیانی  در نشستی با مسوولان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه های سبزوار افزود: انتظاری که از جامعه دانشجویی می رود آن است که در کنار توجه به پیشرفت های علمی، مطالعه تاریخ کشور، دستاوردهای انقلاب اسلامی و افزایش سطح اطلاعات را نیز مورد توجه قرار دهد و با بهره‌گیری از فضای مجازی و تولید محتوای فاخر، علیه هجمه های فرهنگی رسانه ای دشمن موضع گیری کند.

وی اظهار داشت: در شرایطی که کشور در محاصره تبلیغاتی دشمنان در فضای مجازی قرار دارد دانشجویان از پیشگامان جهاد تبین به شمار می روند.

ابراهیمی افزود: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا افتخارات زیادی کسب کرده است و اینکه دانشجویان در فضای توام با آرامش در حال تحصیل هستند یکی از این دستاوردهاست.

وی با بیان اینکه افزایش میزان سطح دغدغه مندی در بین دانشجویان بارقه امید ایجاد کرده است، تصریح کرد: جامعه دانشگاهی باید از ظرفیت‌های موجود بیشترین استفاده را ببرد چرا که امکاناتی که امروز در اختیار دانشگاه و دانشجو است به مراتب بیشتر از گذشته است.

فرماندار سبزوار: تبیین ظرفیت‌های نظام رسالتی بر دوش دانشجویان است

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار با گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو گفت: این روز نباید تبدیل به برنامه‌های نمادین شود و دانشجویان از این فرصت ها برای تبیین ظرفیت‌های کشور بهره ببرند چرا که با تبیین خدمات نظام، در هیچ شرایطی آسیبی به کشور وارد نمی‌شود.

ابراهیمی افزود: دانشجویان دانشگاههای سبزوار برخی مطالبات صنفی و خوابگاهی دارند که پیگیری رفع این مشکلات مورد توجه مسوولان دانشگاهی قرار دارد.

حدود ۲۵ هزار دانشجو در بیش از ۱۰ واحد دانشگاهی و آموزش عالی سبزوار تحصیل می کنند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.