اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 26 دي 1391 / کد مطلب: 5020 / نظرات: 0


انهدام باند توزيع كننده شيشه در سبزوار



  روز گذشته با تلاش ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي شهرستان سبزوار خراسان رضوي اعضاء باند تهيه و توزيع شيشه طي يك عمليات پليسي شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش پايگاه خبري پليس،  سرهنگ آزادواري در تشريح اين خبر گفت: در پي كسب خبري مبني بر فعاليت دو سوداگر مرگ به نام هاي بلال( 36 ساله) و حميد(30ساله) در امر تهيه و توزيع ماده مخدر شيشه بصورت گسترده در بين جوانان شهرستان هاي سبزوار و جوين و جغتاي موضوع بصورت ويژه در دستور كار اكيپي از ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان سبزوار افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر پس از يك سري كار اطلاعاتي و شناسايي پاتوق اين افراد در اقدامي ضربتي شب گذشته متهمان را در حين توزيع مواد با يك دستگاه خودرو پرايد دستگير كه در بازرسي از خودرو مقدار  98 گرم ماده مخدر شيشه بسته بندي شده كشف كردند.

وي گفت: متهمان پس از انتقال به پليس مبارزه با مواد مخدر در بازجوئي هاي به عمل آمده به جرم خود با همدستي فرد سابقه دار به نام "احمدرضا" اعتراف كه ماموران اين فرماندهي با انجام تحقيقات گسترده پليسي اين فرد را  به همراه يكي از همدستانش در مخفيگاهش دستگير و در بازرسي از محل مقدار  44 گرم هروئين كشف كردند.

سرهنگ آزادواري در پايان افزود: در اين رابطه متهمان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقامات قضائي معرفي شدند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.