اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 12 بهمن 1391 / کد مطلب: 5180 / نظرات: 0


مربی تیم هندبال ثامن‎الحجج(ع) : با تمرین های منسجم ، نتیجه خوبی مقابل كاسپین قزوین رقم خورد


مربی تیم هندبال ثامن‎الحججع : با تمرین های منسجم  نتیجه خوبی مقابل كاسپین قزوین رقم خورد
 مربی تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن‎الحجج(ع) سبزوار گفت: با تمرینات منسجم و برنامه ریزی دقیق توانستیم نتیجه خوبی در مقابل تیم كاسپین قزوین رقم بزنیم .
 
به گزارش سبزوارپیام،'حمید شجاع ' عصر پنج شنبه بعد از پیروزی تیمش در برابر كاسپین قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: سرمربی تیم ' كاستلو رافائل' برای تمام لحظات تمرینات و بازی برنامه ریزی دقیقی دارد كه در موفقیت تیم بسیار تاثیرگذار بود.

وی در خصوص عملكرد تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت : بازیكنان تیم خوب بازی كردند و در مجموع از عملكرد تیم در این بازی راضی هستم .

مربی تیم هندبال ثامن‎الحجج(ع) سبزوار درخصوص معرفی بازیكن شاخص تیمش گفت : همه بازیكنان در این دیدار شاخص بودند.

وی در خصوص تیم حریف نیز گفت : تیم كاسپین قزوین تیم ضعیفی نبود از بازیكنان خوبی بهره می برد و چند نفر از بازیكنان تیم ملی پوش هستند.

وی ادامه داد : برای كسب قهرمانی در لیگ برتر بایستی در همه دیدارهای باقیمانده با اختلاف گل بالا پیروز شویم .

مربی تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن‎الحجج(ع) سبزوار در ارزیابی خود از قضاوت داوران دیدار اظهار داشت : داور در نیمه دوم بازی با سوت هایی كه می زد سرعت بازی را كم كرده بود.

در ادامه بازی های هفته چهاردهم لیگ هندبال باشگاه های كشور تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار عصر پنج شنبه به مصاف تیم كاسپین قزوین رفت و موفق شد با نتیجه 38 بر 23 در مقابل كاسپین قزوین پیروز شود .

ثامن الحجج (ع) سبزوا در حال حاضر با كسب 22 امتیاز در مكان سوم جدول بعد از تیم های فولاد مباركه سپاهان و ثامن الحجج (ع) مشهد است .

تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار جمعه آینده در سالن سربداران این شهرستان میزبان تیم فولاد مباركه سپاهان است . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.