اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..


اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 14 بهمن 1391 / کد مطلب: 5195 / نظرات: 0


مدیر آموزش و پرورش :توسعه فضای آموزشی در سبزوار ضروری است


 مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت : به خاطر اجرای نظام 3-3-3-3 در سال آینده ،این شهرستان نیاز به فضاهای آموزشی بیشتری دارد .

 به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، مهندس قدرت ا... راه چمنی در نشست شورای آموزش و پرورش سبزوار افزود : البته این نیاز به فضای آموزشی در مناطق مركزی شهر كمتر بوده و در حاشیه شهر بیشتر این نیاز احساس می شود .

دبیر شورای آموزش و پرورش سبزوار با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز امتحانات نوبت اول از ارزیابی این امتحانات در راستای رفع نواقص احتمالی در نوبت دوم خبر داد.

وی همچنین به شركت چهار هزار دانش آموز در مرحله شهرستانی جشنواره خوارزمی اشاره كرد و افزود : در سال گذشته 34 نفر برگزیده در مرحله استانی این مسابقات داشته ایم و امیدواریم كه این تعداد در سال جاری رشد خوبی داشته باشد .

راه چمنی همچنین به شركت 800 دانش آموز در مرحله شهرستانی جشنواره جابر ابن حیان اشاره كرد و افزود دو نفر از این آثار موفق به راهیابی به مرحله كشوری شده ان .

دبیر شورای آموزش و پرورش سبزوار با اشاره به برگزاری طرح بصیرت افزایی فرهنگیان سبزوار به استقبال گسترده همكاران فرهنگی اشاره كرد و افزود : علیرغم ثبت نام دو هزار فرهنگی در این طرح اما به دلیل محدودیت جا تنها موفق به انتخاب 700 نفر از همكاران شدیم.

راه چمنی همچنین به برگزاری 40 یادواره شهدا تا پایان سال تحصیلی با محوریت دانش آموزان خبر داد و افزود: در رویكرد جدید تلاش بر این است كه كلیه كارها با تعامل دانش آموزان و محوریت آنها انجام گیرد.

راه چمنی همچنین با اشاره به راه اندازی مسكن مهر و عدم ساخت فضاهای آموزشی مناسب در محل احداث این پروژه نیز افزود : با توجه به حضور جمع زیادی از همشهریان در محل این پروژه در صورتی كه فكری به حال این مشكل نكنیم در سال آینده مشكل خواهیم داشت.

رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار نیز با اشاره به آغاز احداث مدرسه 12 كلاسه كه در مرحله اسكلت می باشد، گفت :امیدواریم تا آغاز سال تحصیلی جدید این مدرسه را تحویل بدهیم.

مهندس فرشاد سلطانی همچنین به انتخاب پیمانكار دو فضای دیگر آموزشی مسكن مهر اشاره كرد و افزود : با تامین اعتبار این دو پروژه نیر به سرعت آغاز خواهد شد. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.