اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 4 مهر 1390 / کد مطلب: 582 / نظرات: 0


دشمن برای تضعیف جایگاه ولایت فقیه لحظه ای درنگ نخواهد کرد


فرمانده حوزه مقاومت بیسج امام رضا(ع) شهر داورزن گفت : دشمن برای تضعیف جایگاه ولایت فقیه لحظه ای درنگ نخواهد کرد.
سروان پاسدار احمد ناصری موحد در جمع مردم شهر داورزن با بیان این مطلب افزود : در صورتی که دشمن بداند حمایت مردمی از جایگاه ولایت فقیه کمرنگ شده است لحظه ای برای از کینه توزی  و دشمنی با انقلاب و نظام فرو گذار نخواهد بود.
وی ایجاد عملیات روانی برای حمله فیزیکی به کشور را از مهمترین  دسیسه های دشمن اعلام کرد و گفت : دشمن در 8 سال جنگ علیه ملت ایران نیز برای رسیدن به اهداف خود ابتدا به ایجاد جنگ نرم و عملیات روانی پرداخت
وی جنگ نرم دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را خاطر نشان شد و تصریح کرد : وجود صدها رسانه دیداری و شنیداری و شبکه های مجازی برای به انحراف کشیدن خط فکری جوانان کشور توسط استعمار در حال انجام است .
وی در ادامه هجمه های دشمن را طی سالهای اخیر   یاد آورشد  و ادامه داد : حضور گسترده  مردمی در قالب نیروهای بسیج سد محکمی در برابر خواسته های نامشروع دشمنان انقلاب و نظام بود .
وی وظیفه ذاتی نیروی مردمی بسیج را حمایت از تمامیت ارضی   و جایگاه ولایت در کشور عنوان کرد و گفت :  هرگونه تعرض به این دومقوله با واکنش سخت نیروهای مردمی از جمله بسیج وسپاه مواجه خواهد شد.
وی از شهدا به عنوان میراث معنوی کشور یاد کرد و گفت : باید ارزشها و اندیشه ها و آرمانهای شهدا و امام شهدا در تاریخ ملت ایران زنده بماند .

                





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.