اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 4 خرداد 1392 / کد مطلب: 6018 / نظرات: 0


کمتر از یک سوم خودروهای سبزوار در سال گذشته معاینه فنی شدند


مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری سبزوار گفت: کمتر از یک سوم خودروهای سبزوار در سال گذشته معاینه فنی شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مجید استیری با بیان این مطلب اظهار داشت: در سبزوار  بیش از 70 هزار دستگاه خودرو موجود دارد که متاسفانه فقط 21 هزار و 523 مورد معاینه فنی شدند و کارت دریافت کردند.

وی با اظهار اینکه روزانه حدود یکصد خودرو جهت معابنه فنی به این مرکز مراجعه می کنند، افزود: 4 هزار و 804 مورد کارت معاینه فنی خودروهای سبک در مرکز بیهقی سبزوار در دو ماه ابتدایی سال جاری صادر شد.

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری سبزوار مرکز معاینه فنی خودروهای سبک سبزوار مجهز به امکانات و تجهیزات تخصصی تست فنی خودرو است و در دو نوبت صبح و عصر به مراجعه کنندگان خدمات رسانی و نسبت به انجام معاینه فنی و صدور کارت معاینه اقدام می کند.

استیری از رانندگان وسایل نقلیه سبک و سنگین خواست برای حفظ سلامت خود و سرنشینان خودرو و همچنین داشتن سفری ایمن و مطمئن نسبت به انجام معاینه فنی خودرو در زمان مقرر (هر سال یکبار)از طریق مراکز مجاز اقدام کنند.

وی همچنین یادآور شد: درحال حاضر بسیاری از خودروهایی که فاقد معاینه فنی هستند براحتی در جاده های برون شهری و معابر درون شهری شهرستان تردد می کنند که یکی از دلایل تصادفات جاده ای، نقص فنی این خودروهاست.

وی گفت: خودروی دارای نقص فنی از عوامل بروز و وقوع تصادفات و سوانح جاده ای است لذا رانندگان باید با اطمینان از سلامت فنی خودرو در جاده ها تردد کنند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.