اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 1 مهر 1392 / کد مطلب: 6903 / نظرات: 0


نمايشگاه در محضر آسمانيان در سبزوار گشايش يافت


نمايشگاه در محضر آسمانيان در سبزوار گشايش يافت  همزمان با هفته دفاع مقدس، نمايشگاه در محضر آسمانيان با حضور جمعي از مسوولان و دانش آموزان در هنرستان شهيد ديواندري سبزوار گشايش يافت .

 به گزارش سبزوارپیام ، در اين نمايشگاه تصاويري تعدادي از شهدا و بنرهايي از تصاوير رزمندگان سبزوار در جبهه حق عليه باطل و نيز تصاويري از ديدار مقام معظم رهبري با جانبازان به نمايش گذاشته شده است .
همچنين در اين نمايشگاه كتاب هايي با موضوع دفاع مقدس و جنگ ۳۳ روزه حزب الله لبنان و نيز ماكت منطقه عمومي ماووت عراق كه عمليات بيت المقدس دو ، سه ، چهار و شش به وقوع پيوسته در معرض ديد علاقمندان قرار گرفته است .
مدير دفتر بسيج دانش آموزي ناحيه مقاومت سپاه سبزوار در حاشيه برگزاري اين نمايشگاه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصيلي گفت : اين نمايشگاه با هدف ترويج ارزش هاي دفاع مقدس و آشنايي هر چه بيشتر دانش آموزان با اين فرهنگ غني برگزار شده است .
سرگرد پاسدار علي پيري با بيان اينكه امروز دانش آموزان ما بايستي با پيروي از سيره شهدا راه آن بزرگواران را ادامه دهند،افزود : اگر در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ما در مقابل تهاجم نظامي و جنگ سرد در مقابل دشمن ايستادند امروز همه ما بايستي با مجهز كردن خود به علم و ايمان در برابر جنگ نرم دشمنان ايستادگي كرده و آنان را بيش از پيش مايوس و ناكام كنيم.
وي با اشاره به فرازي از وصيتنامه شهيد عيد محمد نجاري در توصيه ها يي كه به دخترش داشته، افزود، اين شهيد بزرگوار در وصيتنامه خود آورده درس خود را ادامه دهيد سلاح ما خودكار ما و اين كتاب ميدان جنگ است و سلاح ديگري هم بايد داشته باشيم و آن ايمان ماست و اگر چنانچه ايمان نباشد در هيچ كاري به پيروزي نخواهيم رسيد .
مدير دفتر بسيج دانش آموزي ناحيه مقاومت سپاه سبزوار علم ، تعهد ، اخلاص و ايمان را از نيازهاي دانش آموزان دانست و گفت : دانش آموزان با تكيه بر قدرت ايمان و علم مي توانند در توسعه كشور نقش خود را به بهترين نحو ايفا كنند.
نمايشگاه در محضر آسمانيان به همت واحد پيشگام بسيج دانش آموزي شهيد ديواندري و حوزه بسيج دانش آموزي شهيد فهميده سبزوار برگزار شده است .
اين نمايشگاه از امروز تا پايان هفته دفاع مقدس در هنرستان شهيد ديواندري سبزوار داير است . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.