اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 22 آذر 1392 / کد مطلب: 7492 / نظرات: 0


علی رغم باخت بازی پایاپایی مقابل تیم ثامن الحجج انجام دادیم


علی رغم باخت بازی پایاپایی مقابل تیم ثامن الحجج انجام دادیم  سرمربی تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج گفت : علی رغم باخت، بازی پایاپای و خوبی را مقابل تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار داشتیم .

به گزارش سبزوارپیام، نشمین شافعیان بعد از شکست 19 بر 20 تیمش مقابل تیم هندبال بانوان ثامن الحجج(ع) سبزوار در این شهر طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هر دو تیم خوب کار کردند و توانستند بازی خوبی را در زمین به نمایش بگذارند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش گفت : شقایق باپیری ، سمیرا علی رمایی ، اسرا زندی ، دنیا امانی ، پریا فرجی ومژگان قهرمانی از جمله بازیکنان شاخص در این دیدار بودند.

سرمربی تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج در خصوص تیم حریف نیز گفت : تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار از تیم های قدرتمند لیگ است و بسیار خوب در زمین توانست از فرصت های بدست آمده استفاده کند.

شافعیان در خصوص داوری نیز گفت : داوری در این دیدار بسیار خوب بود و مشکلی نداشتیم.

سرمربی تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج با بیان اینکه در حال حاضر دارای 12 امتیاز هستیم افزود : در صورت پیروزی بر ذوب آهن مقام دومی تیم ما تثبیت می شود و در صورت شکست مقابل این تیم کارمان به تفاضل گل می کشد.

مربی تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج نیز گفت : نیمه اول، بازیکنان تیم توانستند تاکتیک هایی که می خواستیم در زمین اجرا کنند ولی نیمه دوم با توجه به اینکه سرعت بازی بیشتر شد بازیکنان می توانستند بهتر کار کرده و نتیجه بگیرند.

نسرین شافعیان افزود : در مجموع بازی خوبی بود و بازی را با اختلاف یک گل واگذار کردیم .

وی با اشاره به بازی پایاپای در دیدار مقابل ثامن الحجج(ع) سبزوار اظهار داشت : شاید اگر 30 ثانیه بیشتر مهلت داشتیم می توانستیم این دیدار را پیروز شویم.

شافعیان در خصوص تیم حریف اظهار داشت : بازیکنان تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار بسیار خوب و جنگنده بازی کردند و توانستند پیروز شوند .

تیم شهرداری سنندج هفته آینده به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.