اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 21 تير 1393 / کد مطلب: 8993 / نظرات: 0


امام جمعه موقت خوشاب:امنیت اجتماعی از بنیادی ترین آثار رعایت عفاف و حجاب در جامعه است



سبزوارپیام - امام جمعه موقت خوشاب گفت : ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و نهادینه و رعایت کردن آن در جامعه یک ضرورت می باشد و امنیت اجتماعی یکی از بنیادی ترین آثار آن است.
 
به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد کاظم شبیری نسب در خطبه های این هفته نماز جمعه خوشاب، سالروز قیام خونین مسجد گوهرشاد را یادآور شد و افزود: این قیام در دفاع از حجاب و عفاف انجام شد.

وی با اشاره به تاثیر پذیری و تربیت کودکان از خانواده ، مدرسه ، گروه همسالان و غیره اظهار کرد: برای نهادینه کردن حجاب و عفاف در فرزندان از سن کودکی باید توجه بیشتری به این مساله بشود.

امام جمعه موقت خوشاب با بیان اینکه فلسفه حجاب جلوگیری از فساد اخلاقی ، ایجاد امنیت برای زنان و تحکیم پیوند خانوادگی است ، افزود: حجاب یک حکم تکلیفی و به منزله دیوار و حصاری برای حفظ زنان است.

وی رواج بدحجابی را یکی از توطئه های دشمنان انقلاب و نظام دانست و گفت: مواجهه با جنگ اعتقادی و فرهنگی مشکل تر از جنگ نظامی است.

حجت الاسلام شبیری نسب با بیان اینکه هم اکنون زمینه کار در ترویج فرهنگ اسلامی مهیا است ، افزود: بایستی در این جهت واقعا کار شود و هوشیار باشید که دشمنان انقلاب در این زمینه کار می کنند.

وی با تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) و آغاز هفته اکرام ، افزود: سراسر زندگی آن حضرت برای ما الگو بوده و باید از ابعاد مختلف زندگی آن امام همام درس بگیریم.

حجت الاسلام شبیری نسب با تشریح ویژگی های زندگانی امام حسن(ع)و توجه خاص آن حضرت به فقرا و مستمندان، گفت : انسان اگر بخواهد به جایگاه متعالی برسد باید فقرا را دستگیری و به مستمندان و نیازمندان کمک کند.

وی با اشاره به در پیش بودن شب های قدر و فضایل بسیار آن گفت : در این شب ها تمام قرآن بر قلب مبارک پیامبر اکرم (ص) نازل شد و همه ما بایستی سعی کنیم از فضایل عظیم این شب ها بهره مند شویم./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.