گزارش سبزوار پيام





گزارش / تاریخ: 23 مرداد 1402 / کد مطلب: 15066 / نظرات: 0


امام جمعه سبزوار: خبرنگاران با دید انصاف به مسائل نگاه کنند


امام جمعه سبزوار: خبرنگاران با دید انصاف به مسائل نگاه کنند امام جمعه سبزوار گفت: یکی از رسالت‌های اصلی اصحاب رسانه، امیدآفرینی در فضای جامعه است که لازمه آن دااشتن نگاه منصفانه به مسائل مختلف است.
حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه روز چهارشنبه در دیدار با اصحاب رسانه سبزوار افزود: در شرایطی که نظام جمهوری اسلامی خدمات و دستاوردهای فراوانی دارد در مواردی تنها نکات محدود و منفی برجسته می شود که این اقدام شایسته نیست.

وی اظهار داشت: رسالت خبرنگاران تقویت انسجام و وحدت ملی، حمایت از منافع ملی و امیدآفرینی در بین مردم است، البته مطالبه‌گری و بیان مشکلات مردم با رعایت مصالح عمومی جامعه نیز باید از سوی رسانه ها صورت گیرد.

امام جمعه سبزوار گفت: خبرنگاران باید در انتشار اخبار با حفظ صداقت و انصاف، منافع ملی را در اولویت قرار دهند چون اخبار نادرست سبب رواج روحیه ناامیدی در بین مردم می شود.

حجت‌الاسلام مقیسه افزود: رسانه های محلی شهرستان سبزوار باید اتاق فکری تشکیل داده و در انتشار اخبار خاص و انتقادی به مواردی همچون اولویت سنجی، منافع شهری، بصیرت مردم، حقوق شهروندی و مسائل امنیتی توجه کنند.

در این نشست صمیمی شماری از اصحاب رسانه سبزوار نیز برخی نظرات و دیدگاه های خود را با امام جمعه در میان گذاشتند.

به گزارش ایرنا، شهرستان سبزوار، پس از مشهد مقدس، از نظر تعداد و کثرت رسانه های خبری دومین قطب رسانه‌ای خراسان رضوی شناخته می شود و هم اینک بیش از ۳۰ نشریه و پایگاه خبری در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

.



نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.