اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 30 تير 1394 / کد مطلب: 10076 / نظرات: 0

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه


نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت در سبزوار گشایش یافت


نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت در سبزوار گشایش یافت  نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت با حضور جمعی از مسوولان و فعالان قرآنی روز سه شنبه طی مراسمی در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گشایش یافت.
 معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار در این مراسم گفت: برگزاری نمایشگاه و اجرای هدفمند فعالیت های قرآنی زمینه مناسبی برای آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان و نوجوان با معارف آسمانی قرآن است.

احمد برادران با اشاره به اثرات ارزشمند توجه به مفاهیم و آموزه های قرآنی در جامعه اظهار کرد: پیاده شدن مفاهیم و آموزه های قرآنی در جامعه موجب رفع بسیاری از مشکلات و گرفتاری های جامعه می شود.

وی افزود: برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باید علاوه بر نوآوری در کاربردی کردن معارف اسلامی نیز بکوشیم.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار نیز در این مراسم گفت: در نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت این شهرستان، موسسات فرهنگی و فعالان حوزه قرآنی از شهرهای سبزوار، مشهد، قم، اصفهان، کاشان و تهران حضور دارند.

محبوبه طبسی افزود: در این نمایشگاه نرم افزارهای قرآنی، کتب و محصولات فرهنگی مذهبی برای گروه های سنی مختلف و تولیدات عفاف و حجاب عرضه می شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه دارای 18 غرفه است اظهار کرد: نمایشگاه مزبور یکی از برنامه های جانبی همایش نهج البلاغه شناسی ماه نو می باشد.

وی گفت: این همایش روز چهارم مرداد ماه برگزار خواهد شد.

وی همچنین برگزاری نشست ها، کارگاه های تخصصی، قدردانی از کودکان ممتاز آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن، کارگاه فاطمیون، کارگاههای تربیت مدرس نهج البلاغه، نمایشگاه عفاف و حجاب و کارگاه فرهنگ ارتباط با کودک را از جمله برنامه های جانبی همایش مزبور ذکر کرد.

وی همچنین از آغاز طرح کتابت مصور نهج البلاغه در سبزوار خبر داد و افزود: اجرای این طرح توسط هنرمندان سبزواری از امروز به مدت یک سال به طول می انجامد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.