اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 27 ارديبهشت 1395 / کد مطلب: 10819 / نظرات: 0

فرماندار جغتای:


ترویج اندیشه و تفکر امام راحل نیاز روز جامعه است


ترویج اندیشه و تفکر امام راحل نیاز روز جامعه است
 فرماندار شهرستان جغتای گفت: ترویج اندیشه و تفکر امام خمینی (ره) نیاز روز جامعه است و نوجوانان و جوانان ما باید با افکار امام راحل و اصول انقلاب آشنا شوند.
محمد علی آبادی در جمع مسئولان این شهرستان افزود: یکی از اهداف دشمن جدا کردن جوانان از اندیشه والای امام راحل و آرمانهای انقلاب اسلامی است.
وی با تاکید بر توجه به کیفیت برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در جغتای اظهار کرد: برنامه های این ایام باید در خور شأن و با رویکرد مردمی برگزار شود.
علی آبادی گفت: برگزاری باشکوه آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) مظهر وحدت و همدلی ملت ایران و مسلمانان جهان بوده و فرصت مناسبی برای تبیین و ترویج اندیشه های امام راحل است.
وی افزود: این مراسم از مهم ترین گردهمایی های ملت بزرگ ایران است که هر سال باشکوه تر از سال قبل برگزار می شود.
فرماندار جغتای اظهار کرد: زندگی امام راحل سرشار از خداجویی و معنویت بود که بنیان مبارزه با استکبار و طاغوت را پایه ریزی نمود.
وی با بیان اینکه مبارزه استکبار با انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست گفت: مجاهدت رزمندگان و پاسداران کشور علیه داعش و تفکر وهابیت نیز در همین راستا است.
وی افزود: قدرت جبهه مقاومت اسلامی برگرفته از اندیشه های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است که امروز به کابوسی برای رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی تبدیل شده است.
به گفته وی حدود 250 نفر از این شهرستان برای شرکت در مراسم سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران عازم تهران می شوند.منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.