اخبار سبزوار پيام : مذهبی





اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 4 تير 1395 / کد مطلب: 10985 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


نقش قوه قضاییه در ایجاد امنیت و اجرای عدالت مهم است


نقش قوه قضاییه در ایجاد امنیت و اجرای عدالت مهم است  امام جمعه سبزوار گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایجاد امنیت و اجرای عدالت از مهمترین وظایف قوه قضائیه است.
 حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار با گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: قوه قضائیه از ارکان اساسی کشور است که با اجرای عدالت زمینه رضایت مردم را فراهم می کند.
وی با اشاره به نقش بازدارنده قوه قضائیه افزود: نهاد قضایی باید شرایطی را در جامعه ایجاد کند که منجر به کاهش وقوع جرم شود.
حجت الاسلام ابراهیمی یاد و خاطره آیت الله شهید بهشتی و یارانش را گرامی داشت و گفت: شهید بهشتی نقش مهم و تأثیرگذاری در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کرد.
وی همچنین با اشاره به فرارسیدن شب قدر افزود: شب قدر شب پاک شدن از گناه و ریزش گناهان است و همه ما باید آمادگی بهره گیری از فضایل این شب و ایام ماه مبارک رمضان را داشته باشیم.
امام جمعه سبزوار ادامه داد : مسئولان و مردم با روحیه و مدیریت جهادی به وظایف خود عمل کنند تا بخشی از مشکلات کشور برطرف شود.
وی با اشاره به اوضاع جنگ و نا امنی در برخی کشورهای اسلامی اظهار کرد: مسلمانان باید با اتحاد و وحدت درونی ، دست استکبار را از جهان اسلام کوتاه کنند.
وی خواستار ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شد و گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی بسیار مظلوم واقع شده و کم توجهی به این فریضه زمینه گناه را در جامعه گسترش می دهد.منبع ایرنا.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.